This is me, just me.

 
 Ik heb me al kort voorgesteld onder het kopje About, maar in mijn eerste blog zal ik jullie wat meer over mij vertellen. Dit is de eerste keer dat ik een blog schrijf &hoop dat jullie het wel enigsinds leuk zullen vinden en mij niet afkraken, hihi.
 
 

HML mijn school.

 
Ik ben dus Maaike, ik woon nog heel gezellig bij mijn ouders en broertje. Ik woon dan wel in Rijswijk, maar ik leef eigenlijk in Den Haag. Natuurlijk omdat daar mijn super leuke school staat en waar ik iedere dag lekker 40min voor aan het fietsen ben, maar ook omdat daar al het leuks te beleven is.
Ik zit niet echt op een normale school, ik zit op het Haags Montessori Lyceum, ook kom ik van een Montessori basisschool. Montessori wil zeggen dat je vrij bent om te doen wat je wilt; Vrijheid in gebondenheid. Ik vind dit een hele fijne methode en het werkt ook goed, maar het is jammer dat dat bijna niet voor kan komen in het voortgezet onderwijs. Ook staat het HML er om bekend dat we creativiteit, muzikaliteit steunen en zijn er ook een aantal super leuke bands ontstaan op en om het HML.

foto; justdancestudio

Maar genoeg over school, want dan doen we al zo’n beetje de hele dag. Na school doe ik ook nog een heleboel dingen en probeer ik ook eigenlijk mijn aandacht voor vanalles te verdelen. Zo  heb ik vast in mijn planning: Dansles, Fluitles, Orkest &Bijles geven (en hw natuurlijk..). Zoals je hieraan al kunt zien ben ik best veelzijdig. Ik doe namelijk aan dansen en dat is vooral streetdance/jazz/modern & ik speel ook nogeens dwarsfluit in een orkest. Terwijl, al zeg ik het zelf, toch echt geen tuttig type ben. Ik had een grote passie voor zwemmen, wedstrijdzwemmen eigenlijk, maar dat werd teveel dus ben ik gaan dansen. Wat eigenlijk weer heel goed combineert met mijn grote liefde voor muziek. Muziek is alles voor mij, je kan er zo veel emoties in kwijt, je kan er vanalles in laten omschrijven. Ik vind het dan ook heel leuk om in een orkest te spelen. Ik speel in het Haags Instrumentaal Jeugdensemble, waar allemaal kinderen vanaf 8 tot 18 jaar in zitten! Het seizoen is net begonnen en ik ben net 1ste fluitist geworden, wat dus extra repeteren betekend en nog meer tijd van mij vraagt. Ons repetoir wisselt erg vaak &kent klassieke stukken als van Johan Christiaan Bach, maar bijvoorbeeld ook The Pink Panther of die liefde van mijn leven; The Lord of The Dance.
Ik heb geen vaste baan, daar heb ik het te druk voor &eigenlijk zijn er niet echt leuke jobs hier in de buurt. Daarom geef ik bijles in rekenen en sinds kort ook spelling (jajaa!) gewoon gezellig hier in de straat. Ook pas ik heel veel op en ik heb ook lekker veel adresjes, dus eigenlijk vind ik het wel prima zo!
 
 
 
Naast mijn dagelijkse hobby’s hou ik ook nog eens van fotografie &heb ik ook een mooie camera voor. Ik vind het leuk om mooie dingen vast te leggen die je in je leven niet mag vergeten. Ook vind ik het erg leuk om maar gewoon dingen te ontdekken met licht, hoeken &kleuren.
Shoppen, fashion, make-up, sieraden, schoenen. Ook dingen die ik graag en regelmatig doe. Gelukkig heb ik bestwel een fijn ‘inkomen’ &kan ik dus ook gerust lekker m’n pinpas plunderen. Familie & vrienden zijn ook heel belangrijk voor mij. Ik heb eigenlijk een bestwel hechtte familie, waar we regelmatig leuke dingen mee organiseren. Ook shop ik gezellig met mijn nichtjes bij de Primark &zijn we net vriendinnen, super leuk dus. Vrienden heb ik eigenlijk bijna altijd om me heen, ik hou er niet zo van om alleen te zijn. Een aantal vriendinnen van mij ken ik al sinds de basisschool, maar sinds ik op de havo zit ben ik daar ook hele leuke mensen tegen gekomen, ook mijn lieve vriendje <3.
 
 
 

Ik &mijn camera <3.

 
 
 
Zoals je gelezen hebt is mijn leven best druk &heb ik dus altijd wel wat te doen. Ik wil graag deze dingen met jullie delen &laten zien dat mensen heel divers kunnen zijn.
Ik ga dus allemaal verschillende dingen schrijven, alles wat mij intereseert. Ook zal ik dingen aanraden, leuke gadgets spotten &other stuff.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vinden &mij willen gaan volgen!
 
Liefs
 
Maaike. ❤
 
 
Een gedachte over “This is me, just me.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

