Shame on me!

Het is alweer even geleden dat ik iets heb gepost &dat is eigenlijk bestwel slecht van mij! Sorryy! Niet dat er al mensen zijn die mij volgen, alhoewel ik wel weet dat er één trouw persoontje dit leest ; ) Maar ik ben nu al een aantal ziek.. Echt niet fijn misselijkheid&migraine.. Wel ben ik heel erg bezig geweest met de pagina aangezien die gek deed. Je moest eerst heel lang scrollen voordat je uberhaupt iets lezen kon.. Dit is nu helemaal in orde ! Ook heb ik er een nieuw menu knopje bij gemaakt; About. Hier kan je kort samengevat lezen wie ik ben &wat mijn interesses zijn. Wil je een verlangde versie lezen, moet je even naar mijn eerste blog gaan; this is me, just me.

Er is ondertussen wel heel veel gebeurd &heb ik heel veel gedaan. We hadden opeens een mooie zonnige week, terwijl het al eind-september / begin oktober was. Daar had echt niemand aan gedacht! Wel jammer dat de meeste van ons gewoon naar school moesten &alleen in het weekend even het strand konden gaan bezoeken. Maarja het leven gaat niet altijd zoals wij willen. Ik heb me de afgelopen maand ook heel veel bezig gehouden met een surpriseparty te organiseren voor een vriendin die geslaagd was als master van haar studie! Dat is echt zo ontzettend leuk om te doen! Je hebt heel veel verantwoordelijkheid, je moet natuurlijk aan alles denken &zorgen dat het er optijd is of gehaald wordt. Een surpriseparty kan je ook niet even zomaar voor iedereen organiseren, vind ik. Het is namelijk best persoonlijk, je moet diegene goed kennen om aan bepaalde ‘verwachtingen’ te kunnen voldoen. Diegene weet natuurlijk niet dat jij het organiseert, maar je zou maar vergeten haar beste vriendin uit te nodigen! Ik heb deze surpriseparty samen met haar moeder georganiseerd &is het helemaal goed gekomen. Sterker nog het was geweldig : )  Maar ik ga nu alweer veel te lang door over het onderwerp surpriseparty’s.. misschien moet ik daar maar een aparte blog over gaan schrijven.

Sorry dat ik zolang niks geschreven heb, but I got my reasons!

Ik beloof dat ik regelmatiger wat zal posten : )

&Ik hoop nogsteeds dat mensen het leuk gaan vinden om mij te gaan volgen!

Liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

