promisses promisses

Sorry ladies, ik ben echt heel slecht in m’n afspraken nakomen.. Het is ondertussen weer ongeveer 5dagen geleden dat ik iets poste 😦 Heb een beetje drukke week, we hebben een aangepast lesrooster voor de SE week na de herfstvakantie &ik heb dus lekker veel te leren. Maar ondanks dat ben ik wel bezig geweest ! Ik heb een aantal ideetjes &sommige ben ik al deels aan het uitvoeren. Ik heb al een heleboel foto’s gemaakt van dingen &een webshop gecontact voor een recensie over hun winkel. Ik beloof dat ik er vanavond iets op zet &morgen voor ik naar school ga! Ook heb ik vanmiddag een aantal super leuke ringetjes gespot &die gekocht, die ik waarschijnlijk ga verkopen πŸ™‚ wat vinden jullie daarvan?
Ook ga ik iets schrijven over ontspannende douche dingetjes, want dat kunnen we nu wel gebruiken rond de SE’s/tentamens. Ik iniedergeval wel! Ik hoop dat jullie dag iets minder druk was. Ik had vandaag natuurlijk school &alleen 4uur achter elkaar geschiedenis uitleg voor het SE. Met vervolgens daar achteraan een fluitles bij een nieuwe lerares, mijn eigen lerares is opeens voor 2maanden in India, ze is echt heel aardig &het was een leuke les. Daarna ben ik dus even dingetjes gaan spotten voor jullie in de stad. Om daarna lekker in die harde wind naar huis te fietsen, boodschappen te doen &foto’s te maken voor jullie ! En nu ga ik me alweer omkleden &eten want dan moet ik weer door naar dansen πŸ™‚ Worden we weer lekker afgebeuld, maar krijg ik wel allemaal goeie spiertjes van πŸ™‚ Lijkt jullie dat iets; een stukje over je buikspieren goed trainen? Laat een reactie &misschien kunnen jullie nog andere suggesties doen πŸ™‚ Lijkt mij leuk!

Vanavond kunnen jullie een nieuwe blog lezen!
Jullie een fijne avond &wish me luck!

Liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

