I’m an Indian

Mijn nieuwiees! <3333.

Ik hou van ze! Ik was al een hele tijd aan het zoeken &kijken naar Monnetonka’s, ik wou echt een paar. Dat heeft nog best lang geduurd, mar dan eindelijk heb ik ze deze week gekocht! : D Vond het ook super lastig welke kleur &model, er zijn zoveeel leuke !  Ik ben echt heel erg blij met ze &heb ze al best vaak aangehad, hihi.

Minnetonka's 'Woodstock' kleur: cognac

 

Nou het bijschrift zegt het eigenlijk al; ze zijn een beetje oranje-bruinige kleur (cognac) en het type is Woodstock. Ik vond deze toch wat leuker dan die lage die iedereen heeft. Het zijn niet echt hele stevige en goeie laarsjes voor de winter, maar super leuk voor nu in de herfst. Ze geven mij ook een beetje herfst gevoel mede door de kleur. Je ziet ook dat de franjes opzij gaan staan, dit komt omdat het gewoon heel dun leer is &dat gaat gewoon na een dagje aan hebben zo staan, dus ’s avonds even platstrijken! Ze zijn wel helemaal van leer, dus opzig best warm! De normale prijs is 169,95! Dat is best veel, daar baalde ik ook eigenlijk van. Maar toen ik aan het googlen was om te kijken waar of via welke site je ze kon kopen, stond er iemand tussen van marktplaats die ze net nieuw had gekocht! Dan denk je natuurlijk wtf die doe je toch niet zomaar weg!? Maar ik had geluk ze zaten wij haar te strak &mocht ik ze overkopen voor maarliefst 75euries inclusief de verzendkosten!!

my new love.

Hier zie je ze net uit de doos gehaald (plus de plasticjes die ze er nog omheen had zitten!!) hier zitten de franjes nog allemaal mooi naar beneden ! Ik vind ook dat ze heel goed te combineren zij; broek, rokje, jurkje &het staat mooi bij zwart!

 
Ik hou echt van mn nieuwe aanwinst! &normaal koop ik nooit schoenen via internet, vind ik onhandig met mijn maat die vaak ander valt, maar dit is echt een goeie aankoop geweest!
 
Hope u like them too!
 
 
Liefs,
 
Maaike <3.
 
 
Ps; die vele foto’s is om ook te laten zien wat ik doe aan fotografie enz! Er volgt meer : )
Lief dat je een reactie achter wilt laten!

