Pinky nails!

Een tijdje terug schreef ik een stuk over Pink Ribbon, daarin had ik het ook over de speciale nagellak. Die heb ik ondertussen gekocht en lekker mijn nageltjes mee gelakt & wil dat met jullie delen.

Dit is het potje; Etos quick dry nailpolisch nr.6 Hier heb ik maar 1 laagje op &als je goed kijkt zie m’n nagels er nog een beetje doorheen. Deze foto is wel een beetje donker (’s avonds gemaakt) dus komt de kleur nu anders over.

Dit vind ik ook gewoon een leuke foto, hihi. Hij is mooi geconcentreerd op de camera &mijn handen. Hier heb ik ook maar 1laagje op mn nagels &hier zie je de kleur iets beter.

Hier heb ik een tweede laag aangebracht op mn nagels &vind ik het er mooier uitzien. De kleur wordt er iets donkerder van maar je ziet de randjes van je nagels er tenminste niet doorheen. Ik heb hier een grijze kleur vast van essence die ik binnekort wil gaan gebruiken over het roze heen. Ik ben helemaal niet goed in nailart, maar vind het wel heel leuk &mooi! Daarom ga ik het binnekort doen met een vriendin &dan maken we nailart creaties doormiddel van water! Jajaa.. water! ; )

Dit heb ik gedaan voor Pink Ribbon, &ook voor een leuk kleurtje op mn nagels, maar wat hebben jullie voor Pink Ribbon gedaan? Of heb je helemaal niks gedaan? Vertel het me en laat een reactie achter!

Dit lakje kosste ongeveer 2,5o euro & er gaat ongeveer 1,50 euro naar Pink Ribbon!

Hope u liked it!

Liefs,

Maaike <3.

Een gedachte over “Pinky nails!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

