Film recensie

Ik ben net gezellig met een aantal vrienden naar de film geweest. We gingen naar de splinternieuwe film; The Three Musketeers! Aangezien we nu weer thuis zijn bij mijn vriendje &de jongens gezellig FIFA12 aan het spelen zijn op de xbox, heb ik even tijd om een leuke recensie te schrijven, ieder zijn ding! :] Ik ben laatst ook naar Friends With Benefits geweest, daar zal ik dus ook nog even iets over schrijven! 🙂

The Three Musketeers

De naam zegt het eigenlijk al, iedereen weet dus wel ongeveer waar het over gaat. Maar daar hebben de maker wel een hele leuke twist aangegeven &zitten er hele komische momenten in. De drie musketiers; Porthos, Athos &Aramis zijn in dienst van de koning van Frankrijk. Een jonge ambitieuze maar vooral getalenteerde man kruis hun pad. Nadat de jongen, genaamd D’artagnan, hun zijn kunsten heeft laten zien nemen zij de jongen onder hun hoedde. Dan ontdekken ze dat de koning wordt bedrogen &beginnen de 4 mannen aan een gevaarlijke missie. Een missie die niet alleen de koning bedreigt, maar eigenlijk heel Europa.

De acteurs:

Orlando Bloom, Ray Stevenson, Christoph Waltz, Matthew MacFadyen, Juno Temple, Luke Evans, Logan Lerman, Mads Mikkelsen & Milla Jovovich.

Onze mening:

Zeker gaan! Het is niet echt een spannende film, wel wordt er een aantal keer in gevochten. Maar het is toch meer een lach film, dit komt mede door bijv. de gay-trekjes van de koning of het onhandige gedrag van het hulpje. Ook is de film zelf gewoon mooi en gerealiseerd naar de tijd van toen, alleen sommige dingen zijn misschien iets te mooi voor toen zegmaar. En natuurlijk komt er ook liefde in voor (waar niet?) maar niet heel erg, dat zijn maar kleine stukjes. Het is een 3D film, hier werd niet heel erg veel gebruik van gemaakt, maar wat ze deden was mooi! Dit betekend wel dat je iets meer betaald dan normaal, maar heb je een CJP pas en ga je doordeweeks betaal je weer minder, tip! ; ) Wij zouden hier zeker nog een keer naartoe gaan!

Bekijk hier de trailer van The Three Musketeers!

Friends With Benefits

Nou deze naam zegt het eigenlijk ook al &de film doet zich ook aan de naam, maar het had eigenlijk nog veel erger gekunt zoals in American Pie ofzo. De jongen en het meisje hebben beide hun relatie beëindigd en willen beide veder gaan met hun leven. Maar vervolgens haalt het meisje de ‘headhunter’ de jongen naar New York &worden ze ‘seksbuddy’s’. Dat gaat een tijdje goed totdat een van beide gehecht raakt. Dan besluiten ze afstand van elkaar te nemen en ‘normale’ vrienden te worden. Maar dat pakt dan toch weer anders uit..

De acteurs

Mila Kunis & Justin Timberlake spelen de hoofdrollen & Emma Stone heeft een kleinere rol.

Onze meningen:

Ook weer een leuke film om te lachen! Zitten echt leuke momenten in maar ook wel zielige &misschien ook wel herkenbare stukjes in. Het is wel eigenlijk zon standaard ‘meidenfilm’, maar toch ook weer anders. De film draait namelijk om de liefde, wat daarin fout gaat &hoe het weer goed komt.. Maar toch had het een andere twist &is het zeker waard om hem te gaan kijken. Misschien wel aan aanrader om even mee te wachten &in goeie kwaliteit te kijken op je comp.

Bekijk hier de trailer van Friends With Benefits!

Ik hoop dat jullie wat hadden aan deze film recensies : ) Hebben jullie al een van deze films gezien?

Liefs,