Foto’s Meijendel part I

 Gisteren schreef ik een toen heb ik jullie beloofd om nog foto’s te posten die ik heb gemaakt. En hier zijn ze dan &met kleine stukjes tekst. Enjoy!

Dit was helemaal aan het begin van onze wandeling. Hier  zijn de bomen wel al een beetje kaal &zie je een mooi bedje van blaadjes. En zoals je ziet hadden we een heel fijn zonnetje!

Zoals ik al had geschreven waren er veel bloemen en groene plantjes !

De lieveheersbeestjes waarom ook nog volop te zien.

Je hebt een heel mooi veld met daarop 2grote kastanje bomen &aantal eikenbomen. Maar de kastanjes zelf.. die waren ver te zoeken!

Dit artikel is nog niet af. Ik had vanmiddag geen tijd meer om het af te maken omdat ik moet leren voor m’n se’s. Ik ben nu ook niet thuis, dus kan ik het niet afmaken, maar wil jullie wel al wat laten zien! Morgen volgt Part II

Liefs

Maaike <3.

Een gedachte over “Foto’s Meijendel part I

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

