Foto’s Meijendel part II

Vandeweek postte ik al een aantal foto’s van onze wandeling in Meijendel &nu volgt de rest ! Er zitten ook wat foto’s van mn familie tussen, leer je mij weer een beetje beter kennen!

Dit vind ik zelf een mooie, hier komt het licht heel mooi door de bladeren &krijg je die mooie lichtkringen.

 

Mooie blauw/paarse bloemetjes

Deze vind ik erg mooi gelukt voor wandelent een foto maken. De kleine gele bloemtjes zijn goed scherp gesteld.

Even voetballen op de ‘speelweide’

Dit zijn mijn vader en broertje, die uren door kunnen gaan met voetballen & elkaar uitdagen! 

 Dit ben ik, hopelijk wisten jullie dat al ^^ Deze foto vind niet echt héél leuk, maar de roze/rode inval is echt heel mooi, vind ik dan!

Dit is mijn moeder die ook altijd gezellig mee doet, niet heel uitbundig want mijn moeder heeft vroeger een whiplash opgelopen :(.

 

 

 

De eerste rode blaadjes

 

 

mooi hoe de zon de blaadjes lichter groen laat kleuren. Dit is bij het kastanje veld, aleen is dit een eikenboom xD

Kleine lieve gele bloemetjes

Twee bomen die eigenlijk samen één boom vormen. De lichtval &schadum vind ik zelf heel mooi &dus goed gelukt.

 

Dit was alweer de laatste foto die ik voor jullie geselacteerd had! hoop dat jullie de foto’s mooi vonden ^^ Nu weten jullie ook wie de rest van mijn familie is &hebben jullie mij weer een stukje beter leren kennen.

Liefs,

Maaike <3.

 

If u like it, just leave a comment or a like! thnx : )

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

