Verbouwingen

Nou ging het eindelijk zo lekker, bijna 2posts per dag &dan moeten mijn ouders plotseling het internet der uit gooien… We zijn bezig met een zolder kamertje te veranderen waar allemaal boeken, mappen, computer etc. staan & dus ook onze ontvanger (router). Als laatste had ik voor jullie een film recensie geschreven, toen was ik bij mijn vriendje thuis. De dag erna toen ik thuis kwam, was het opeens de verassing; “Maaike je kan de komende 2 à 3 dagen niet internetten!” Okeeee… fijn! Aangezien ik ook nog belangrijke mailtjes verwachtte vond ik niet echt heel handig &hebben m’n moeder en ik gisteren avond alles weer aangesloten en hadden we dus weer internet, yaaay ! Nu kan ik dus weer wat voor jullie gaan schrijven, ik heb gisteren een hele lijst gemaakt met ideën! Maar eerst zal ik veder gaan waar ik gebleven was; foto’s van Meijendel part II komt er strakjes op.

Sorry, maar ik hoop dat jullie het snappen. Jullie kunnen zo weer van alles lezen!

Liefs,

Maaike <3.

 

 

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

