My vacation.

En dan is de vakantie alweer bijna over.. hoe is jullie vakantie geweest? Ik heb bijna heel de vakantie geleerd : ( Zo ben ik alleen naar Meijendel geweest, avond naar de film met vrienden en half dagje bij mn vriendje &gisteren was ik naar fluitles en heb ik gezellig gegeten met mn vriendje. Maar al die andere uren zat ik hier lekker thuis te leren &te proberen al die info uit die boeken naar mijn hersenen te teleporteren. Dat is ook aardig gelukt, anders zou het nog veel erger zijn! Maar je moet ook wat over hebben voor later! Mijn beide ouders &broertje waren thuis &dat maakt het niet echt makkelijk. Zoals ik al even kort vertelde in het stukje verbouwingen , dat mijn ouders bezig zijn met een zolder-kamertje opknappen. Dat zolder kamertje is naast mijn kamer en daar kwam weleens de nodige herrie vandaan, dus was ik continu op zoek naar een rustig plekje. Toen het internet er uit lag heeft ook de inhoud van dat kamertje op mijn kamer gestaan, omdat de vloer geschuurd &gelakt moest worden.. Maaaaaaar! Omdat ik zo heel lief ben geweest &heel braaf heb zitten leren, krijg ik vandaag dan ein-de-lijk mijn 2persoonsbed!! Die wou ik al een tijdje, maar vandaag komt ie eindelijk (als ze em natuurlijk hebben : S)  De foto’s van Meijendel heb ik jullie al laten zien &ook schreef ik een film recensie waar ik toen net naartoe ben geweest. Willen jullie ook een voor&na foto zien van mijn lieve slaap hoekje?

Ook ben ik me kostelijk aan het vermaken door een uitdaging die een vriend &ik hebben. Hij volgt mij ook via bloglovin’ en zal nu heel blij zijn dat ik dit op mijn blog scrhrijf, maarja ik vertel nou eenmaal van alles aan jullie : D De uitdaging is dat als ik 100 likes haal op FB dat ik dan zijn nagels in regenboogjes mag lakken met unicorns (eenhoorns) er op ^^ hehe. En we zijn zojuist bij de 78 likes beland! Als ik iets voor elkaar wil hebben, dan zorg ik er ook voor dat het gebeurd & dit is het bewijs! So he better think twice next time!  : ) Oja de voorwaarde is ook dat ik er foto’s van mag maken &die post ik dan natuurlijk ook. Wel mooi meegenomen kan ik eens een keer iemand anders nagels lakken, misschien gaat dat beter dan bij mij zelf, hihi.

Vandaag ga ik nog lekker leren &vanmiddag mijn nieuwe bedje halen. Waar ik echt super veel zin in heb ^^. En waarschijnlijk gaan we vanavond nog gezellig met zn allen uiteten. Ook probeer ik nog een een ander stuk te kunnen posten vandaag! Hebben jullie een leuke herfstvakantie gehad &wat hebben jullie zoal gedaan?

 

Liefs,

Maaike <3.

5 gedachtes over “My vacation.

  1. Yannick zegt:

    NOOOO!!!! Fack my life…. xD Lak die nagels maar… de 100 likes heb je gehaalt…
    Maare ik wil wel foto’tjes zien van je slaapkamertje… before and after ^^

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

