Tag; This or that?

Deze leuke tag heb ik overgenomen van een oud dansvriendinnetje van mij; By Yara Zij heeft ook een hele leuke blog, dus ga een keer kijken! Door deze tag komen jullie wat meer over mij te weten. Sommigen waren wel écht moeilijk om te beantwoorden. Ik heb ze echt beantwoord op hoe ik ben en wat ik vind, niet om wat ik mooi zou vinden!

 

Fashion

Spijkerbroek of Joggingspak
Lange mouwen of korte mouwen
Jurken of rokken
Streepjes of ruitjes
Teenslippers of sandalen
Sjaals of hoedjes
Oorknopjes of oorhangers
Kettingen of armbanden
Hakken of platte schoenen
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen
Jasje of vest

Ik kan echt niet tegen lange mouwen in de winter, ik heb 9 van de 10 keer een shirt met korte mouwen aan met een vest er overheen, omdat dat toch wat wijder zit. Heb meer sjaals dan hoedjes, draag ook heel vaak sjaals in de winter (kan niet tegen kou in m’n nek) maar mn hoetje gaat altijd mee op vakantie! Sieraden ik draag het eigenlijk alle vier, maar vaker knopjes &ik heb mijn standaard armbandjes. Hakken &platte schoenen vond ik heel moeilijk. Loop vaker op platte schoenen, maar hebben een aardige collectie hakken, waar ik eigenlijk ook heel vaak op loop &dat vind ik eigenlijk mooier!

Make-up

Blush of Bronzer
Lipgloss of lipstick
Eyeliner of mascara
Foundation of concealer
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Kwasten of sponsjes

Ik gebruik eigenlijk heel weinig make-up, maar rooie wangetjes heb ik wel van mezelf. Eyeliner & mascara is juist het gene wat ik dagelijks aan make-up op doe ^^ maar mascara moet sowieso! &ik hou niet van heel uitbundig in mijn gezicht, dat vind ik ook nooit zo mooi staan.

 Nagels

OPI of China Glaze
Lang of kort
Acryl of natuurlijk
Felgekleurd of donker
Met nailart of zonder nailart

Mijn nagels zijn meestal redelijk lang, totdat ze inscheuren : ( ik verwaarloos mijn nagels soms.. ik vind natuurlijke nagels of juist een felle kleur altijd heel leuk. Ook vind ik nailart heel leuk, maar dat kan ik (nog) niet, maar wil het wel leren!

Body

Parfum of Bodyspray
Lotion of body butter
Zeep of douche gel
Lush of andere merken

Ik heb wat dingetjes van Lush, maar ik gebruik Andrélon etc. toch vaker. Ik hou van parfum heb echt twee lievelings &die krijg ik dan ook vaak met kerst ofzo : )

Haar

Krullend of stijl
Knot of paardenstaart
Schuifspeldjes of clipjes
Haarlak of gel
Lang of kort
Licht of donker
Lok of pony
Los of vast

Omdat ik vooral stijl haar heb maar met een beetje slag vond ik die lastig, maar het is meer stijl. Als ik naar de kapper ben geweest is het wel even afwachten of mijn haar dan meer gaat krullen of lekker rechtoe rechtaan gaat doen.. Haarlak gebruik ik vrijwel niet, soms juist een beetje wax in de puntjes, maar absoluut geen gel! &ik heb altijd m’n haar los totdat ik me er aan irriteer &dat kan ik soms héél erg (hihi) dan gaat het in een knot.

Zomaar

Regen of zonneschijn
Zomer of winter
Herfst of Lente
Chocolade of vanille
Westen of oosten

Ik hou van de zomer, beetje jammer dat daar dit jaar weinig van te zien was. Lente & herfst vond ik een moeilijke! Herfst is heel fijn beetje kou, frisse schone lucht, beetje zonnetje, die mooie blaadjes die van de bomen afkomen &ik heb geen last van mn hooikoorts. Maar de lente geeft weer aan dat de zomer komt, het wordt weer warmer, weer blote benen, nieuwe diertjes &het belangrijkste; Ik ben dan JARIG! ^^ En het oosten is niks voor mij, veel te rustig!

Ik heb bestwel wat dingen toegelicht, hihi. Dat komt omdat ik niet echt van onduidelijkheid hou. Zo zijn er gewoon een aantal dingen waar ik echt even mijn kijk op kwijt wil waarom ik dat gekozen heb ja of nee. Ik vond het een leuke tag om te doen &ik hoop jullie ook ! En iedereen die wilt mag de tag natuurlijk overnemen! : )

Als jullie nog een leuke tag weten of hebben gedaan, link em in een reactie!

Liefs,

Maaike <3.

Bron foto\’s

4 gedachtes over “Tag; This or that?

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

