My kingbed!

En eindelijk kreeg ik em dan; mijn 2 persoonsbed! Ik had er al een tijdje over lopen zeuren, misschien zelfs al 2jaar geleden dat ik er al om vroeg. En nu zeiden mijn ouders plotseling uit het niets; “Kijk eens, we hebben een heel mooi bed voor je gevonden!” Ik kwam echt niets vermoedend naar beneden en kon vervolgens mij geluk niet op. Ben dus echt super blij dat ik nu eindelijk dit bed gekregen heb &het slaapt heel fijn. Nou heb ik vandaag wél goeie foto’s kunnen maken, dus hier zijn ze;

Dit is mijn oude bedje, je kan het hoogte verschil goed zien aan de verwarming. Foto’s van m’n oude bed zijn niet heel duidelijk, heb echt op het laatst foto’s gemaakt. J ziet de lattenbodems al klaar staan voor het nieuwe bed^^

Hier kan je het bedframe goed zien &de mooie zelf zilver geschilderde knopjes.

En dan nu *pampampampaaaam* Mijn nieuwe super uber fijne 2 persoonsbed!

Hier zie je dat het veel meer ruimte in beslag neemt, maar omdat hij hoger is passen er wel weer veel dinden onder!

Hier zie je het frame weer beter &mijn leuke floral printjes ^^

Moet er wel erg aan wennen, hihi. Zoals je kunt zien is mijn vorige bed namelijk veel lager &had ik echt een inhammetje en dan m’n lieve kleine bedje. Nu als ik het hoekje omloop is gelijk die hele hoek gevult. Ook is dit nieuwe bed veel hoger zoals je ziet. Ik kan als zo’n ouder iemand op mn bed gaan zitten &dan hoef ik alleen m’n benen op te tillen en te draaien.. xD Het is wel ongeveer het zelfde frame, de nieuwe heeft alleen geen derde stukje, maarja bij een 2persoonsbed hoor je eigenlijk aan twee kanten in te kunnen stappen! Wel is dit frame mat, de ander was meer glans. Dit matte vind ik toch iets mooier. Wat wel heel grappig is is dat bij het oude bed de knoppen eigenlijk zwart zijn, maar die hebben wij geverfd omdat ik zwart/wit/lichtblauw met zilveren afwerkingen heb in mijn kamer. Dit nieuwe bed kwam veel later &heeft nu oook deze zilveren knoppen ^^. Deze bedden komen alletwee van de IKEA!

Ik vond het leuk dit aan jullie te laten zien, hoop jullie ook. Ik heb maar één post vandaag, sorry maar ik denk dat dat ook zo blijft voor de komende 2 weken, Heb se’s en die moeten gewoon veel aandacht krijgen &ook mijn andere verplichten roepen om aandacht. Bovendien ben ik ook weer eens lekker verkouden.. laten we hopen dat het alleen even snotteren is!

 

Slaap lekker, dat doe ik ook ^^ &tot morgen!

 

Liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “My kingbed!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

