Halloween two finger rings!

Halloween komt er al weer bijna aan! Misschien houden jullie een leuk feest met vrienden of ga je gezellig met je broertje/zusje mee langs de deuren? Wil je nou wel iets doen aan Halloween maar niet zo uitbundig?  Dan heb ik echt iets super leuks gevonden! Ik kwam gisteren een hele leuke site tegen met two finger rings. Ik was opzoek naar two finger rings, maar hier hebben ze wel echt hele leuke voor de Halloween!

Leuke dracula-tandjes ring bijvoorbeeld!

Of deze stoere skull ring!

 

Badman wings! (in rood en roze)

Duiveltje met vleugeltjes

Of een simpel kruis (in zwart &zilver kleurig)

 

 

Ik ga er vandeweek een bestellen, wil jij er nou ook een laat het dan even weten, dat scheelt namelijk verzendkosten van 2euro! De ringen zelf zijn 4euro. Laat mij het zo snel mogelijk weten, ik bestel  uiterlijk tot vrijdag anders zijn ze er niet optijd! Als je een feestje eerder hebt, gewoon in dit weekend, zeg dat er dan even bij in de reactie &dan kan ik het eerder bestellen!

Ook vond ik het gewoon leuk om dit aan jullie te laten zien, ze zijn namelijk nogsteeds in opkomst &super leuk om te dragen!

 

Liefs,

Maaike <3.

Een gedachte over “Halloween two finger rings!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

