Souvenir

De herfstvakantie was voor ons in Nederland koud, nat &met veel wind. Maar mijn lieve vriendinnetje Maud was héérlijk op vakantie naar Formentera, waar het maar liefst even 27 graden was.. Formentera is een eilandje bij Ibiza. Ik had ook op een heerlijk strand kunnen liggen met mijn vriendje &zijn ouders en zusje, maar dat vonden mijn ouders niet zo goed, omdat we volgende week se’s hebben. (En ik daar altijd heel erg veel stress van krijg, zelfs plekken op mn armen.) Wij natuurlijk allemaal stik jaloers, want wie wilt nou niet na deze bagger zomer in Nederland even bij kleuren &je leuke zomerkleding weer aan kunnen trekken &nog een keer in de zee kunnen zwemmen?! Maar zo lief als ze is, heeft ze aan me gedacht. We hadden sowieso wel contact &heeft ze braaf mijn blogjes gelezen ^^. Maar ze heeft ook een souvenir meegenomen voor mij, of zoals wij zeggen; saauwvenierr! hihi. Nouja souvenir, het is een soort geluksbandje/vriendschapsbandje : )

Een lief dun armbandje met een salamandertje er aan!

Eerst dacht ik even dat het kraaltjes waren, maar het is gewoon heel strak gevlochten waardor er van die rondjes in komen. Ik vind het echt heel lief van Maud dat ze dit voor mij meegnomen heeft, ben der echt blij mee. Ik ben namelijk dol op dunne bandjes met een klein dingetje er aan, voor mij hoeft het niet allemaal zo uitbundig.

Super lief dat ze aan mij gedacht heeft &dit wou ik jullie even laten zien.

Liefs,

Maaike <3.

Een gedachte over “Souvenir

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

