Review; Catrice nagellak Be indiglow!

Vandeweek ging ik even langs de kruidvat om een mooie eyeliner te kopen, maar natuurlijk kijk ik dan ook even bij alle andere beauty producten. Zo dus ook bij Catrice, ik had namelijk bij verschillende blogs gelezen over de nieuwe lakjes van Catrice, daar was ik wel benieuwd naar. Ik had net daarvoor al een donkerblauw lakje gezien bij de HEMA, maar vond dat daar te veel glitters in zaten maar vond het wel een mooie kleur. Daarom viel bij Catrice dit lakje ook meteen op! Mijn lievelings kleur is ook blauw, maar normaal ga ik juist voor hele felle kleuren. Maar op deze ben ik echt verliefd geworden!

Het mooie potje van Catrice

De orginele naam; Be indiglow!

mooie subtiele glitters in het lakje

Hier is het wat donkerder, deze foto is ’s avonds gemaakt in lamp-licht. Het licht heeft verschillende effecten op dit kleurtje. Zo lijkt het nu wat donkerder blauw/zwart met wat glinsters.

Met een beetje natuurlijk-licht erbij zie je dat de kleur al wat lichter word &iets meer glans krijgt.

Hier is de nagellak op z’n lichtst en gaat er een mooie glans over heen. Als je goed kijkt zie je ook dat er een soort van glinstering in zit, maar niet echt als glitters. Dit vind ik zelf wel heel mooi, want de bij het lakje van de HEMA zaten er wel echte glitters in &dat vind ik een beetje té uitbundig voor gewoon een mooie kleur op je nagels. Echte glitters zijn leuker voor een feestje ofzo!

Het potje is zoals altijd mooi. Hij loopt van potje mooi over in dop, vind ik wat chiquer staan ofzo hihi. Ook hebben ze de dop heel mooi bewerkt met een soort bohemian-printje wat een erg leuke touch geeft aan het altijd het zelfde uitziende flesje. Dit hebben ze ook gedaan omdat dit een limited edition is. Het kwastje is ook heel fijn, in twee keer strijken zit de nagellak  er goed verdeeld op. Het is een beetje dik kwastje zodat als je het kwastje op de nagel drukt de haren zich goed verspreiden en dan weer niet te dun zijn en lelijke strepen achter laten. Je moet wel twee laagjes doen, tenminste dat heb ik gedaan, als je één laagje doet lijkt het soms op sommige plekken paars. Als je al een grotere druppel doet bij de eerste keer, kan dat al genoeg zijn. Doe je dat niet en ben je heel voorzichtig, kan het zijn dat je je nagel er nog een beetje doorheen ziet. Maar veder is ie helemaal prima en fijn. Ik ben verkocht!

Wat vinden jullie van dit kleurtje? &hebben jullie nog kleuren van de Catrice lakjes die je mij zou aanbevelen? Ik vind Catrire namelijk heel fijn lakken!

Liefs,

Maaike <3.

Een gedachte over “Review; Catrice nagellak Be indiglow!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

