Time-out.

Lieve lezers,

Ik ga de komende dagen hele drukke tijden te gemoed. Zoals jullie al weten heb ik aankomende week een se week. Hier moet echt hard voor geleerd worden. Aangezien ik aan het einde van de week altijd heel laat klaar ben met school (half4/4uur) ben ik laat thuis &moet ik ook nog mijn huiswerk doen. Vandaag heb ik daardoor niks kunnen schrijven, morgen zal dat ook niet lukken. Morgen heb ik weer vrolijk tot 4uur les en moet ik alweer om 8uur in Den Haag zijn om even 2uur lang te gaan duiken voor examengym.. Het wordt nu eigenlijk allemaal een beetje veel. Ik had vanavond ook niet even een goed idee over een onderwerp waar ik snel iets over kon schrijven. Ik denk dat jullie pas zaterdag/zondag een stukje kunnen verwachten. Volgende week denk ik dat ik misschien wel dingen kan posten aangezien ik iedere dag 1 se heb. Dat is vrij rustig, maar er moet nogsteeds geleerd worden voor de dag erna..  Dat weekend is er ook een opendag voor Hogeschool Leiden, waar ik heen ga om te kijken naar mijn studie &heb ik nog een studiedag gepland staan met het orkest!  Eigenlijk geef ik mijn blog dus een kleine time-out. Ik hoop dat jullie dit begrijpen!

Tot zo snel mogelijk!

Liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

