Halloween nails

Jaja het is alweer 31 oktober! Of eigenlijk; HALLOWEEN! Laatst had ik ook al een post met ‘Halloween’ twofinger rings, voor als je niet uitbundig wilt doen met Halloween. Maar waarom nieuwe dingen kopen, als je ook nog zat in huis hebt?!  Aangezien ik vandeweek een nieuwe tip painter had gekocht & ik gisteren avond eindelijk tijd had om even iets voor mezelf te doen, ging ik lekker friebelen op mijn nagels. Even eerst wat inspiratie, want wat ga ik precies maken?

Dit zijn dan een beetje de ‘bloody nails’ die je tegen komt!

Maar je kan ook voor schattige nagels gaan als je niet zo angstaanjagend wilt zijn!

Dit vond ik dan alweer een beetje de moeilijke varianten & ben ik meer gegaan voor de kleine makkelijke figuurtjes & voor niet te veel details. Deze twee heb ik als voorbeeld genomen;

Spinnenwebjes

Frankenstein, pompoen, skeletje & halloween kleurtjes

Dit vond ik eigenlijk de leukste om te doen, maar het is bij natuurlijk lang niet zo mooi geworden! Maar als eerst heb je natuurlijk nagellak nodig in goeie halloween kleuren. Nou dat is niet heel moeilijk; zwart, rood, oranje, wit. Dat zijn eigenlijk de hoofdkleuren (vind ik) maar hier kan je zelf nog kleuren aan toevoegen zoasl goud en zilver staan ook mooi bij halloween & als je frankenstein wilt maken natuurlijk groen. Ik heb geen groen, dus die heb ik helaas niet gemaakt!

Deze lakjes heb ik gebruikt. Een rode van de H&M (red nail, geen idee of dat de naam is) Een oranje/koper kleurig lakje van Wild&More (heb ik al heel lang, geen naam) Een wit/rozige van HEMA; French Manicure Pink Coat, een zwarte nail art freestyle & tip painter van essence in de kleur; (09) mysterious black & als laatste een quick dry topcoat van essence. Je hebt natuurlijk niet persé deze lakjes nodig, maar overeenkomende kleuren.

Voor de basis heb ik telkens het rode H&M lakje en het oranje/koper kleurige Wild&More lakje gebruikt. De rode dekt in twee laagjes, de oranje daarintegen heb ik echt 4 à 5 lagen gedaan. Dit is al een veel ouder lakje en ook heel dun (dat merk je bij het schudden) maar door de vele laagjes komt ook beter de oranje kleur naar boven!

Het nail art lakje heb ik gebruikt om de lijntjes te tekenen & de nagles te ‘versieren’. Het franch Manicure lakje heb ik gebruikt voor de details bij het skeletjes. Ik heb geen nail art lakje in het wit, dus heb ik deze maar gebruikt met een sate prikker!

En als laatste natuurlijk een topcoat zodat alles mooi blijft zitten! Want het zou natuurlijk zonde zijn als je mooie nagels hebt gemaakt &het er dan al na een dag af bladdert.. Ik vind deze topcoat heel fijn het is namelijk een quick dry en droogt dus heel snel. Ook is deze echt doorzichtig en geeft het een beetje glans effect aan je nagels!

En dit zijn de nagels geworden, de foto’s zijn gelijk gemaakt na het lakken!

Dit is mijn duim dit vond ik wel een mooie plek opm een soort pompoentje / spookje op te maken.

Dit is een spinnenwebje, als je het kon herkennen, hihi. Zoasl je ziet ben ik nog niet echt goed in mooie lijntjes trekken enzo &dus ziet het er nog een beetje slordig uit.

Dit is mijn doodskopje geworden. Hij zit een beetje hoog en had wat meer in het midden gemoeten, maar ondanks dat vind ik em wel grappig. Hier heb ik dus de HEMA frnach manicure gebruikt met een sate stokje, dan kan je ook moie lijntjes en stipjes maken.

Dit is mijn lieve kleine pinkje waar eigenlijk heel weinig op past. Dus heb ik maar gewoon een leuk kruisje gemaakt! Ik heb de lijntjes doorgetrokken, dat vond ik toch iets mooier! Alleen is op het einde het lijntje naar beneden een beetje scheef gegaan.. whoops!

Dit vind ik misschien wel de beste en leukste. Deze heb ik zelf verzonnen en slaat eigenlijk een beetje op dat bloeddorstige. Lekker knal rood met zwarte punten. Zo zou je ok kunnen beginnen met het haar van Frankenstein. Je kan het ook  met wit doen dan heb je tandjes.. Maar deze en het kruisje zijn toch net iets leuker dan alleen je nagels rood of zwart lakken ofzo!

En dit is dan nu mijn hele hand! Bij elkaar staat het misschien niet zo leuk. Als je wel verschillende ‘plaatjes’ wilt op je nagels doe dan wel allemaal de zelfde onder kleur!

Dus had je nog niks bedacht voor Halloween & heb je wel zin om iets te doen? Zoek dan even tussen al je nagellakjes of vlieg naar de winkel voor een leuk lakje & creeër je eigen Halloween nails!

Gaan jullie iets doen aan Halloween?

Liefs,

Maaike <3.

7 gedachtes over “Halloween nails

  1. Emma. zegt:

    Super tof! Heb het ook een beetje geprobeerd met een saté prikker &ik ben veeeel veeel erger dan jij! Echt wel leuk gedaan &best goed 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

