I’m Back!

Misschien had je het al gezien; Ik ben weer terug! Fresh & New! Vandaag heb ik weer een blogje geschreven over mijn ‘mooie’ Halloween nagels. Vandeweek heb ik al een beetje lopen kloten aan de nieuwe lay-out, misschien heb je vandeweek nog mijn blog gecheckt en dan heb je aardig wat veranderingen telkens gezien! Ik wou namelijk een ander thema dat wat rustiger was, maar dan wou ik het niet zwart/wit, maar wel met leuke kleuren, want zo ben ik. Ook wou ik een leuke achtergrond wat uiteindelijk gewoon een zacht kleurtje is geworden! Ik vind het resultaat wel mooi, valt nog wel wat aan te verbeteren enzo! En dat ga ik de komende dagen ook nogsteeds doen, ben ook nogsteeds dingen aan het uitvogelen op m’n ‘dashboard’. Maar nu ben ik dus alweer begonnen met schrijven! Zoals ik jullie al vele malen heb verteld heb ik deze week se week. En die is vandaag begonnen &ik begin om half 2 straks aan mijn eerste se; een brief voor Frans schrijven! Beetje zenuwachtig ben ik wel, Frans is niet mijn sterkste vak, maar we hebben goed en veel geoefent, dus moet goed komen! Aangezien ik vanochtend wel lekker betijds ben opgestaan (omdat dat beter is voor m’n ritme) had ik lekker lang de tijd. Ook is dit goed voor mij omdat ik dan lekker kan ontspannen en rustig aan kan doen. Ik heb namelijk erg snel last van stress. Ook slaap ik vaak niet goed en slik ik sinds kort een slaappil. Niet schrikken! Het is melatoline, dit zorgt er voor dat je beter & wat dieper in je slaap komt. Ik werd namelijk weleens 5x per nacht wakker. Ook een goeie helper om te ontstressen is bloggen! Ontdekte ik dan vandaag! Ik had dus lekker de tijd &kon ik dus mooi even een leuk stukje schrijven over mijn mooie Halloween nails ! Hoop dat jullie dat leuk vonden. Nu is het alweer tijd om te gaan stoppen aangezien ik zo op mijn fietsje richting mijn Frans se ga..

Hoop dat jullie de nieuwe lay-out mooi & een verbetering vinden! Tips enz. zijn altijd welkom, zodat ik mijn blogje nog veel leuker kan maken!

Het is super mooi weer vandaag, dus geniet er van! & ga niet net als ik lekker se’s leren enzo.. ;]

Liefs,

Maaike <3.

4 gedachtes over “I’m Back!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

