I won!

Een hele tijd geleden was ik een beetje blogs aan het verkennen. Ik wilde ideën opdoen, kijken hoe andere het doen & gewoon leuk om dingetjes te lezen. Toen kwam ik Pretty Girly Things tegen! Leuke blog, mooie lay-out & leuk geschreven stukjes. Een van haar laatste posts was een winactie De Oorbel. Het zijn hele leuke oorbellen &ik dacht waarom zou ik ook niet meedoen. Gelukkig deden er ook nog niet zo héél veel mensen mee, dus dat kwam goed uit! En eigenlijk kan je het al raden; ik kreeg vorige week een mailtje met daarin dat ik de oorbellen gewonnen had! Super blij was ik! Het zijn namelijk veren oorbellen &die zijn nu helemaal in, dus wie wilt dat dan niet winnen? Hier even wat foto’s!

Dit was het hele pakketje dat ik kreeg. Het ging eigenlijk maar om een paar oorbellen, zo ver ik iniedergeval had begrepen & tot mijn verbazing kreeg ik er dus twee. Niet echt dramatisch ofzo. Veder zat er nog een webshop folder bij, een kaartje &hele leuke kerst stikkers voor als je ze cadeau wilt doen aan iemand! Ook was het pakketje goed verpakt, in zo’n bubbeltjes enveloppe. Tevens kreeg ik het pakje ook erg snel aan!

 

Dit is de oorbel waar het eigenlijk om ging. Gewoon bruin niet heel opvallend, maar als er licht op komt geeft het een groenige gloed!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik vind lange oorbellen eigenlijk wel heel mooi, ze zijn ook weer helemaal in (vooral voor gala’s enz) Deze oorbellen staan leuker als je je haar omhoog hebt, vind ik dan. Mijn haar is namelijk al bruin, dus dan vallen deze een beetje weinig op. Je kan ook aan een kant een lange oorbel dragen en aan de andere kant een kleinere oorbel of een knopje. (Bijv. als je een staart aan de zijkant draagt.)

Dit is de oorbel die ik dus eigenlijk helemaal niet had verwacht in het pakketje!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik vind deze iets minder, zou em zelf niet zo snel gekocht hebben. De pauwenveer vind ik wel heel mooi, ben alleen niet zo uitbundig met felle kleuren (wel heel toepasselijk met mn blauwe shirt) Ik zou deze eerder indoen naar een feestje ofzo. Je ziet het roze heel erg door de pauwenveer die er voor hangt. En zo met los haar valt hij ook al minder op!

Dit was een samenwerking van Pretty Girly Things & de webshop De Oorbel. De Oorbel verkoopt nog meer hele leuke oorbellen. En naast oorbellen hebben ze ook nog een groot assortiment aan kettingen, broches, ringen noem het maar op! En het zijn geen hoge prijzen, dus zeker even het kijken waard!

Ik heb ook maar even soort tips gegeven enz. anders werd het alleen maar stom van; yaaay kijk wat ik gewonnen heb! Ik ben heel blij met de oorbellen en wil hierbij De Oorbel & Pretty Girly Things bedanken! Ik hoop dat jullie het ook een beetje leuk vonden om dit te lezen & te zien.. Morgen een stukje over hoe jij een give away kan winnen, dus hoe mn blog in de gaten!

Liefs,

Maaike <3.

 

 

3 gedachtes over “I won!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

