Give-away bij Fashion by Mariette!

Gisteren heb ik jullie verteld en laten zien wat ik heb gewonnen. Daarin heb ik jullie belooft te laten zien hoe jullie een leuke give-away kunnen winnen, dus dat doe ik ook vandaag!

Ik had gisteren een leuke reactie in mijn mail zitten van Mariëtte. Zij vond het erg leuk dat ik weer ben gaan schrijven & vroeg mij daarbij om mee te doen aan haar give-away op haar blog! En tuurlijk wil ik dat, want wie wilt er nou niet een leuke prijs winnen? En natuurlijk wil ik ook deze give-away met jullie delen. Maarja voor wat doe je eigenlijk mee? Hier een foto van het hele pakketje!

In het pakketje zit:

– Nagellak van Essence, colour & go: 67. Make it golden
– Nagellak van Essence, colour & go: 54. Trust in fashion
– Nagelvijl van Essence: I love Berlin
– Ketting van Accessoires (van de Kruidvat)

Ik vind het zelf een leuk pakketje &wil wel heel graag die gouden naggellak hebben, hihi! Je moet er natuurlijk wel wat voor doen, hier de ‘spelregels’ :

  • Of course een reaction achterlaten bij dit artikel (1 punt)
  • Mijn blog followen met GFC (1 punt)
  • Dit bericht liken via Bloglovin’ (1 punt)
  • Mijn blog followen met Bloglovin’ (2 punten)
  • Een link van deze give-away plaatsen op je eigen blog (3 punten)
  • Een artikel maken over mijn give-away (5 punten)

Het gaat er om dat je zoveel mogelijk punten hebt/krijgt, dan heb je de meeste kans om te winnen! Je naam komt dan vaker voor in de lijst met namen die meedoen. Ik heb dus een leuk stukje geschreven zodat er nog meer mensen mee kunnen doen, maar ook omdat ik dan nog meer kans maak, hihi. Wil jij ook graag meedoen, ga dan kijken bij Fashion by Mariette ! En kijk dan ook even veder dan alleen de give-away, want ze heeft ook nog eens een hele leuke blog!

Liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

