Rawrrr!

Laatst vertelde ik al dat ik weer een nagellak creatie had gemaakt. Ik had een nieuwe nail art freestyle & tip painter gekocht van essence, die wilde ik heel snel uitproberen & dat heb ik dus gedaan! (ook al gebruikt in halloween nails) Met vind ikzelf een leuk resultaat. Ook komt hier een ander essence lakje in voor, die heb ik al sinds de zomer, maar nog niet aan jullie laten zien. Aangezien dieren printjes e.d. weer helemaal in zijn heb ik deze dierlijke nail art gemaakt.

Helaas ben ik vergeten om foto’s te maken van alleen het basis kleurtje, maar je kan het kleurtje wel nog goed zien.Het is niet echt een zomers lakje, maar ik koop gewoon wat ik dan opeens leuk vind of opvalt. Het grijze/basis lakje is van essence en heet; 35 movie star. Ik vind dat essence en catrice altijd orginele namen verzinnen voor hun lakjes! Ik heb hier twee laagjes op m’n nagels, dan dekt het lakje het beste. Eigenlijk vind ik dat bij alle lakjes, omdat er vaak in het  eerste laagje niet goed verspreid wordt & dus is een tweede laag altijd mooier en maakt het het kleurtje intenser.

Vervolgens heb ik mijn nieuwe nail art lakje van essence gebruikt, het is een freestyle & tip painter met de naam; 09 mysterious black. In dit lakje zitten glitters verwerkt, niet extreem maar als je in het licht zit zie je ze wel. Ik heb er ook lang over nagedacht of ik deze wel wou. Als je namelijk echt figuurtjes wilt tekenen is een gewoon zwarte natuurlijk mooier. Maar voor kleine printjes vind ik deze glitters mooier, dan is het effect heel mooi op het grijs. Het zijn zilvere glitters & het is echt geen glans maar minuscule glittertjes. Ik vond het heel makkelijk aanbrengen, alleen wel uitkijken dat er niet een te grote druppel aanhangd, dan kan je niet mooie figuurtjes maken o.i.d.

Dit heb ik dus gemaakt, een soort tijger/zebra print. Ik ben er nog niet zo goed in zoals jullie zien. Ook heb ik geen voorbeeldje gebruikt en dus gewoon uit mijn eigen hoofdje gedaan & uit de losse pols. Vond het gewoon leuk om te experimenteren. Ik heb een beetje kronkelende lijntjes gemaakt & ik vind het resultaat er leuk uit zien. De laatste tijd zijn de veren oorbellen in, de bondjasjes etc. je look kan je dus prima afmaken met een beetje ‘dier’. Dat kan dus ook door je nagels te versieren! Ik vond deze kleuren ook wel een mooie combi, zo valt het niet heel erg op, maar wel heel leuk. Als je goed kijkt kun je zien dat er nog wat andere streepjes bij mij in m’n nagellak zit. Ik had namelijk na deze 3 lagen er ook nog een topcoat overheen gedaan (ook van essence) maar het was blijkbaar nog niet helemaal goed gehard. Als je er dan mee gaat slapen kan je er van die afdrukken in krijgen! Gelukkig was het wel droog genoeg om er op te blijven zitten & heb ik nu geen zwarte streepjes op m’n kussen!

Ik heb deze lakjes overigens gekocht bij het kruidvat en alle essence lakjes zijn zo’n 2,50 euro. Vooral de freestyle & tip painter is de moeite waard!

Dit was een review en look in één, ik hoop dat jullie het leuk vonden. En misschien hebben jullie nog tips voor mij qua nail art? Of verzoeken om iets te maken?

Liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “Rawrrr!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

