The very best of Versace for H&M

Precies volgende week, 17 november, ligt deze collectie in de H&M stores! Ik werd er weer even aan herinnerd door de H&M reclame & wilde dit ook met jullie delen. Het is namelijk echt een hele mooie collectie & ook zeker waard om even naar te kijken. Er zijn al meerdere designers vooraf gegaan zoals;  Stella McCartney,Karl Lagerfeld, Elio Fiorucci, Roberto CavalliComme des Garçons & onze eigen Viktor & Rolf niet te vergeten! Ook heeft H&M al meerdere malen het project ‘Fashion against Aids’ gelanceerd (bijna ieder jaar) waar vaak beroemdheden aan meededen zoals; Timberland, Keri Hilson, Usher (volgens mij?) etc. Versace sluit vooral mooi aan bij de eerste genoemde namen. Dit zijn de échte grote namen! En nog veel leuker dat ze een collectie hebben ontworpen voor H&M! Nu kunnen wij ook voor een betaalbaar prijsje in een echt design kleding lopen.

Bekijk hier het promotie filmpje;

Er zit natuurlijk wel nog een prijskaartje aan & waarschijnlijk zal je dat niet even snel uitgeven aan een jurkje bij de H&M. Maar het ontwerp komt toch echt van de hand van de Versace deisgner;  Donatella Versace. Dit doet zij smaen methaar broer Santo Versace als die de ‘Chief Executive Officer’ is. Versace maakt natuurlijk kleding maar ook parfums, accessoires & Make-up. Versace heeft ook een ‘Home Singnature’ lijn, die onder andere meubels, verlichting, woonaccesoires en carpetten bevat.

Hier een filmpje over de samenwerking tussen Versace & H&M ;

Bekijk de ‘gehele collectie’ om te zien wat ze allemaal bedacht hebben. Het is eigenlijk heel grappig om te zien hoeveel verschil er in één collectie zit! Óf ze heeft hele vrolijke kleuren met tropische printen gebruikt óf het is zwart, meestal van leer & afgezet met studs. Dit is ook bestwel tegenstrijdig, bij het een zou je bijna wegzwijmelen en alweer aan de zomervakantie denken & bij de ander zou je weer denken aan de harde donkere winter (of een rock chick o.i.d. ^^). Heel uiteenlopend dus, maar wel leuk leuk! Sommige dingen zijn ook wel een beetje uitbundig, je valt er heel erg mee op! Het zit een beetje tussen dagelijkse kleding & catwalk kleding in. Sowieso val je er heel erg mee op in deze winter. Deze winter zijn vooral de leer en nude kleuren weer in & dan kom jij met je mooie bloemen/vlinder printje.. Ik vind zelf sommige dingen een beetje té uitbundig, voor mijzelf dan voor het dagelijks leven. Maar heb je echt zo’n kast waar ook allemaal jurkjes in hangen voor 1x een feestje, kom je hier ook nog mooie aanvulling tegen! Een kleine selectie van de dingen die ik erg mooi vind;

 

 

 

 

 

 

De zijde jurkjes met de veel gebruikte studs. Ik vind vooral het beige jurkje leuk, die zou ik misschien wel kopen en dragen! De patronen zijn ook zo leuk bedacht.

 

 

 

 

 

 

De zijde sjaaltjes die een beetje kleur geven aan je nudekleurige winteroutfit. Ik vind zelf de roze-goude heel mooi, het zijn warme kleuren die ook heel mooi staan bij nude kleuren. Maar de blauw-groene vind ik ook heel mooi, vooral omdat het een mooie kleur blauw is & mijn lievelingskleur is blauw/turquoise.

 

 

 

 

 

 

 

Het goud-oranje jurkje vind ik heel mooi, maar zal ik waarschijnlijk niet gaan dragen. Als je heel goed kijkt zie je namelijk dat het hele jurkje uit pailletjes bestaat! Ik ben altijd een beetje bang met dat soort dingen, dan denk ik dat ze krom gaan staan of er af gaan vallen. Dit jurkje is ook eigenlijk meer iets voor een feestje. Het zwarte jurkje zou ik dus eerder dragen of zou ook heel leuk kunnen voor een gala.

Dit zijn wat meer de kledingstukken die je alledaags zou kunnen dragen. Dit zijn bijvoorbeeld ook de leren jasjes met de studs & de mooie plooirokjes met studs in en soort romeins/griekse stijl! Heel leuk!

Dit zijn de accessoires van de collectie. Veel goudkleurig en rood. Oook veel gebruik van bloemen & rondjes (soort schildjes uit de grieks/romeinse tijd).

Ook hebben ze voor de mannen kleding ontworpen, ook al zie je dat amper terug komen in de reclames. Zo kunnen de mannen een volledig roze pak aanschaffen of deze set hier boven. Ik vind de kleding voor mannen niet zo leuk, het is allemaal erg straks & van leer. En dat vind ikzelf een beetje raar of zo.

Dit is mijn favoriet van de hele collectie, ik vind dit echt een héél leuk jurkje! Dit is een niet zo uitbundig jurkje maar het heeft wel net iets meer dan dat ik normaal zou dragen, dat is ook weleens leuk! Hij heeft hele subtiele glitters. Deze ga ik misschien wel kopen a.s. donderdag!

De collectie hangt om 8uur in de winkels en om 10uur staat het ook op de webshop. Het zal wel echt heel erg druk zijn, net als voorgaande jaren! Het zou kunnen dat niet alle kleding die je op de H&M site ziet in de winkels hangt, sommige filialen hebben meer of andere kleding dan de andere filialen.

Hier de selected stores;

Liefs,

Maaike <3.

5 gedachtes over “The very best of Versace for H&M

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

