Just a message.

Lieve lezers,

Ik heb jullie verteld dat ik het druk heb de laatste tijd & ik postte dus niet heel regelmatig stukjes. De afgelopen dagen is het ongeveer om de dag geweest, dus voor vandaag had ik ook weer een stukje gepland staan. Ik had een tag voor jullie staan, maar wat is nou een tag zonder foto’s? Ik vind  het bij deze wel belangrijk, dus die moeten er dan ook bij. Yeah so what’s the problem? Nou dat ik dus foto’s moet maken & aangezien het echt een grote puinhoop is, moest ik het eerst opruimen. En toen was ik eindelijk klaar, was het donker.. Nu gaan jullie je natuurlijk al een beetje afvragen waar de tag overgaat.. Maar morgen komt de tag + een ander stuk! 🙂 En nouja het komt ook een beetje omdat ik druk aan het leren ben voor biologie en wiskunde. Die zijn namelijk niet zo goed gegaan in de se week, dus die ga ik vandaag en maandag vrolijk herkansen. Maar daar moest dus ook nog even druk voor geleerd worden. Ook heb ik vandeweek heel veel ideën op gedaan ! 🙂 En aangezien er na de herkansingen een vrij rustige periode aan komt, hoop ik dat ik een hele boel van die nieuwe ideën kan gaan uitvoeren! Er zitten echt super ideën tussen & ik heb er heel veel zin in! Ook hoop ik dat ik meer lezers /volgers krijg. Ik heb de laatste tijd wel meer reacties gekregen, wat ik echt heel tof vind. Ook van betere blogs enzo, echt super! Dus laat zeker ook een reactie achter, ookal is het maar; leuk of mooi, ik ben er allemaal blij mee 🙂 Ook komt vandaag Versace for H&M in de winkels? Gaan jullie kijken of iets kopen? Ik ga straks even langs & heel misschien koop ik m’n favo jurkje. Eigenlijk heb ik niet zo veel zin in vandaag, het is namelijk een beetje drukke dag vandaag.. Eerst se, daarna moet ik de rest van m’n vakken volgen & vanmiddag nog een uur bijles geven. En dan moet ik ook nog in mijn kamer wat ordenen que kastjes en hun inhoud.. & natuurlijk ook een stukje posten op m’n blog ! En het ergste is dat ik straks in de erge mist/kou naar buiten moet 😦 Gaan jullie vandaag iets leuks doen of is het een normale school dag?

Have a nice day!

Liefs,

Maaike <3.

7 gedachtes over “Just a message.

  1. Mieke zegt:

    Je schrijft misschien nog een beetje onregelmatig, maar je schrijft wel altijd lange artikels! Je geeft ook info en laat niet alleen de filmpjes/muziek zien 🙂 vind je stukjes altijd leuk om te lezen! 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

