crash ft. crush

Gisteren avond rodnd 11uur stond de tag dan ein-de-lijk online! Zoals ik al had gezegd moest ik gisteren wel meer dingen doen, dus was het een heerlijke drukke dag. Maar toen dacht mijn laptop; ach Maaike heeft het zo druk, laat ik haar een handje helpen!…

Ja kapot gaan dus. Tenminste de ingang van de oplader is een beetj gammel.. Dit was al een tijdje zo, omdat mijn broertje de laptop ook gebruikte en het snoertje er gewoon niet zo handig inhangt. Maar gisteren wou hij dus opeens niet meer aan.. Ik bijna in paniek, want er staan super veel bestanden op die laptop van mij! Maar de oplader doet het niet meer zo goed, niet dat dat veel beter is maar toch! Ik deed het pinnetje een aantal keer er in en uit & toen gingen opeens de lampjes branden! Jaaaaaaa, hij wou toch opladen! Ja, maar dan moet je em wel goed vast blijven houden.. faal. Nu is mijn laptop weer leeg en zit ik af en toe even dat snoertje vast te houden. Aangezien hij weer telkens stopt met opladen ga ik morgen maar even alle bestanden er af halen! Er staan echt té veel foto’s & andere dingen op. Van vanalles maar ook al foto’s voor komende posts! A oh! En ik heb geen zin om te wachten totdat het gemaakt is ofzo of dat ik het dan alsnog kwijt ben, want zonder stroom gaat een computer niet aan & alles er af laten halen is bestwel… $*@#! Duur! gelukkig was dit al een best oude laptop & zou ik aan het einde van dit schooljaar een nieuwe krijgen, dus zo dramatisch is het niet, althans voor nu wel.

weheartit.com

Maar ach, het kan mijn humeur nu even niet naar beneden halen. Vandaag kan niemand mij iets maken & ben ik helemaal vrolijk! Eigenlijk heb ik het vandeweek al verteld dus waarschijnlijk kunnen jullie het al raden, maar toch! Vandaag is het 18-11-11 wat voor mij een belangrijke datum is. Vandaag hebben mijn vriendje en ik een jaar ❤ ! Eigenlijk maakt het niet uit welke dag het is, ik ben nogsteeds even blij & even veel in love. Maar dit is bijzonder voor mij. Ik heb nog nooit zo’n lange relatie gehad & met zo veel liefde voor elkaar. Ik heb wel eerder een vriendje gehad waarvan ik dacht dat dat het ook helemaal was, maar helaas ik werd altijd naar een paar maanden aan de kant gezet. Maar nu heb ik een heel lief vriendje, die wel echt van mij houd, waar ik leuke dingen mee doe, maar ook de minder leuke dingen mee kan delen. Misschien vinden jullie dit heel klef klinken ofzo, maar het voelt echt als echte liefde & niet zomaar een relatie. Vanavond gaan wij gezellig met z’n tweeën uiteten & daarna nog naar de film ofzo, om deze dag/datum nog veel mooier te maken dan het al is.

mijn agenda's

Vandaag dus even geen blogwaardig artikel, maar dat begrijpen jullie denk ik wel, toch? Morgen kunnen jullie weer wat verwachten. Ik hoop trouwens dat jullie de tag leuk vonden & misschien wel overnemen, ben benieuwd wat jullie invullen! And please leave a comment voor mijn feedback!

Gaan jullie vanavond/weekend nog iets leuks/speciaals doen? Ik ga iniedergeval genieten! ^^ Fijn weekend!

Liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “crash ft. crush

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

