aankopen blogsale Agnetha

Alweer een tijdje geleden zag ik een artikel op SupKetchup over een blogsale. Bij de foto was ik al benieuwd, want het zag er nog helemaal nieuw uit! En mijn interresse was terecht! Zij had allemaal leuke dingetjes gekocht op bij de blogsale van Agnetha. Dus ik ging ook maar snel kijken & zie wat ik daar vond;

Dit is alles dat ik bij Agnetha gekocht heb! 2 consealers, 2 eye souffles, L.A. COLORS palette, Lips & EYES **** , Gosh professional art brush & een kohl pencil. Voor dit hele pakketje plus de verzendkosten betaalde ik 10 euro, terwijl dit pakketje in nieuwprijs veel meer waard is! Ik laat ze jullie even allemaal zien!

De concealers om mee te beginnen, daar begin je ook meestal mee als je make-up aanbrengt. Ik gebruikte zelf nog geen concealer, had er wel veel over gelezen, maar aangezien ik niet echt met foundation, blush & groot opgemaakte ogen bezig ben was dit ook niet echt nodig. Maar omdat ik nu toch wat aan get experimenteren ben & best een gevoelige huid heb, leek het me toch handig om het maar eens aan te schaffen! Het is een roze & een groene, ook vershillen ze van maat wat een beetje gek is want ze zijn alle twee 12ml. De roze is om wat minder mooie plekjes in je gezicht te verbergen (donkere randen & lijntjes/rimpels). De groene is bedoelt om een rozige huid een beetje te neutraliseren, kan bijvoorbeeld ook met rode plekjes. Ze zijn alle twee voor alle huidtypes en bevatten de vitamines A, C & E.

Dit is een L.A. COLORS palette met de naam; EP105 Chromatic. Hier zitten vijf metallic kleuren oogschaduw in. Zoals de naam het als zegt zijn de kleuren chromatisch en niet echt aparte kleuren. Ik had nog niet echt veel oogschaduw, dus vond ik dit wel handig. En juist ook omdat het geen uitbundige kleuren zijn. Hierbij kreeg je een L.A. Girl cheeks make-up stick. Het is een 3 in 1 voor je lippen, ogen en jukbeenderen. Dit vind ik eigenlijk een beetje raar/onhygiënisch & het is de kleur paars of eigenlijk; P457 sheer lilac. Gelukkig vind ik paars geen mooie kleur, dus zal ik em sowieso niet zo veel gebruiken. Op de foto dacht ik eigenlijk dat het iets blauwigs was, wel een beetje jammer want die had ik dan juist wel gebruikt.

Dit zijn twee eye soufflés van essence uit de collectie Ballerina Backstage. De linker is een wit rozige kleur met de naam; 01 dance the swan lake, de rechter is een zwarte et de naam; 03 grand-pilé in black. Dit doet me wel een beetje denken aan de film The black swan eigenlijk, maargoed! Ik vind dat ze in een mooi glazen potje zitten, alleen is het potje wel veel groter dan de inhoud. Als je het potje pakt en kijkt aan de zijkant zie je niet welke kleur het is, als je het potje beetje schuin van onder bekijkt kanje de kleur wel zien. In elk potje zit 12ml. Het is een creamy eyeshadow, dat vind ik fijner dan poeder. Hier op de foto ligt er een kwastje bij, dit is een eyeshadowkwast van Gosh professional art. Zoals je kunt zien heb ik de kwast gebruikt & ik heb hiermee met de zwarte kleur een lijntje getrokken boven mijn oog. Het fijne hieraan is is dat je wat meer kan strijker dan dat je echt een strakke lijn in 1x moet trekken & als je niet te veel in een keer doet kan je het weer makkelijker weghalen. De roze vind ik trouwens heel mooi, maar komt een beetje wittig over op mijn gezicht. Maar ik ga deze zeker gebruiken.

 En als laatste deze kohl pencil van de Hema in kleur 36. Deze kreeg je eigenlijk bij de concealers (Hema producten) maar wou ik toch apart doen, omdat dit niet echt bij de concealer hoort. Dit een bruinig metallic/koper kleurtje.Ik vond het een mooie kleur & had nog niet zoiets. Vond het potloodje ook wel geschikt voor de feestdagen. 

Ik vond het ten eerste heel leuk dat Agnetha een blogsale heeft gehouden! En ten tweede vind ik dat ik erg goed geslaagd ben. Ik ben heel erg tevreden ove wat ik heb gekocht, geen miskoopjes dus! 🙂 wel zo fijn! Vooral de concealers en de eye soufflés vind ik helemaal top & die gebruik ik nu volop. Sommige dingen had Agnetha helemaal niet gebruikt maar sommige wel en ik vind dat Agnetha haar producten goed verzorgt heeft. Kwastje was netjes schoon, geen poeder naast het bakje o.i.d. heel goed ! Ik ben dus heel erg blij!

Liefs,

Maaike <3.

 

Ps; Wat vinden jullie van mijn aankopen? Of wat vinden jullie van blogsales?

 

3 gedachtes over “aankopen blogsale Agnetha

  1. Dhini zegt:

    Leuk aankopen! Leuk zo blogsale…daar kan je leuke dingen met leuke prijs scoren.
    Maar ik koop zelf nog nooit in blogsale…ik koop liever later als er actie in de winkel..bijv. bij Kruidvat 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

