Andrelon droogshampoo

De hype of de must over de droogshampoo is dan wel alweer een beetje over, maar toch wil ik jullie laten zien wat het is, hoe het werkt & het aller belangrijkste of het echt werkt! Ik heb me een hele tijd afgevraagd of het wel echt zou werken en of ik het er dan op waag om het te kopen.. Maar toen zag ik het krantje van de Etos zag met een hele leuke actie daarin; 3 Andrelon producten voor 5euro + een droogshampoo terwaarde van 5 euro!! Je krijgt dus al korting op de Andrelon producten én je krijgt er een droogshampoo helemaal gratuit bij, how amazing! Nu was de keuze dus snel gemaakt; ik ging em uitproberen!

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb vooral er zo lang aan zitten twijfelen omdat mijn haar heel snel vet wordt van conditioners, spay’s etc. Mijn haar wordt sowieso wel snel vet, ik heb het vandaag gewassen & dan moet dat dus overmorgen weer, maar dan wordt mijn haar morgen middag al best vettig & dat ziet er niet mooi/fris uit. Dan zou je denken dan was je iedere dag je haar, nou nee. Ten eerste denk/vind ik dat dat slecht is (het is dan nog helemaal niet toe aan een wasbeurt) & in schoon haar krijg je sneller luisjes. Ten tweede heb ik ook nogeens een gevoelige/droge (eczeem) huid die dus niet iedere dag met water & zeep in aanraking kan komen. Wees gerust ik doe wel iedere ochtend even een ‘kattenwasje’ (je wassen op de meest sweaty plekken). Eigenlijk is dit dus een heel handig voor mij, zo hoef ik niet wéér helemaal te douchen omdat me haar wéér vettig is, maar hoef ik ook niet met een glimment hoofd rond te lopen!

Hoe werkt het?

Het is de bedoeling dat je dit op droog haar gebruikt, maar dan ook echt droog haar. Vervolgens moet je je haar een beetje omhoog houden, zodat je het goed kan sprayen bij het begin van de haren(haarwortels). tip; maak een scheiding & neem dan een dun kammetje met een stalen stuk er aan waardoor je telkens heel makkelijk een volgende (rechte) scheiding kan maken. Spray het op zo’n 20cm afstand op de haarwortels. Laat het 2minuten intrekken en kam daarna het haar door. Nu kan je je haar weer in model brengen, zodat er meer volume in je haar komt. Je hoeft het trouwens niet bij alle plukjes aan te brengen, maar alleen op de plekken waar het vettig is. Je kan het dus ook alleen doen bij je kruin of pony!

Wat doet het?

In de Andrelon droogshampoo wordt het ‘lift-up’ systeem gebruikt. Het lift-up systeem zorgt er voor dat de haarwortels het vet opnemen. Hierdoor krijgt het haar meer volume en het er dus weer licht en luchtig uitziet. Het zorgt er dus voor dat je haar minder/niet vet oogt en dat het er zelfs schoon en fris uitziet zonder het te wassen met shampoo & water. Ook geeft de droogshampoo een heerlijke geur aan je haren alsof je het gewassen hebt!

Van het weekend heb ik em gekocht & ging em gister meteen uitproberen! Zie hier hoe ik het deed;

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier is mijn haar een beetje vettig, zoals je misschien kunt zien vooral bij de scheiding, voorkant & mijn kruin. Hmmm.. in het echt glimde het wat meer, maargoed!

 

 

 

 

 

 

 

 

Even sprayen! En wachten maar…….. met m’n denkbeeldige horloge, hehe.

Na het kammen ga ik lekker op m’n kop hangen & m’n haar uitschudden, haha. Dit doe ik wel vaker, als je weer rechtop gaat staan zit er al gelijk meer volume in! Ook op je kop föhnen helpt voor meer volume!

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit is het resultaat! Ik vind het er wel goed uitzien eigenlijk! Ik kon gisteren gewoon naar school, zonder me telkens af te vragen of m’n haar echt niet te vet was ! Ik vind ook dat er inderdaad meer volume in zit. Je merkt wel dat tegen de avond het weer vettig wordt & je de andere dag wel echt je haar moet wassen. Dit gebeurd misschien bij mij wat sneller, omdat mijn haar dus niet tegen allemaal spray’tjes kan enzo! Ik vind het wel jammer dat dit een grote bus is, maar er zal vast nog een kleiner formaat komen. Is wel zo handig voor als je ergens bent & je even je haar wilt ‘opfrissen’. Maar ik heb begrepen dat Sephora er ook eentje heeft en die is een stuk kleiner en dus handiger om mee te nemen naar school bijvoorbeeld. Deze bus bevat 236ml en is 4,99 euro. De actie bij de Etos loopt nog tot 27 november! Bekijk de etos folder zeker, want er staat ook een actie in van 2e nagellak stikkers gratis & Maybelline mascara’s voor 12 euro!

De droogshampoo was toch de moeite waard & ik ga em ook zeker vaker gebruiken! Hebben jullie al een droogshampoo & wat vinden jullie er van?

Liefs,

Maaike ❤

6 gedachtes over “Andrelon droogshampoo

  1. Cynthiiaa zegt:

    De eerste foto doet het helaas niet, misschien ligt dat wel aan mijn falende internetverbinding, arch! Het klinkt fijn! Ik heb het zelf nog nooti gebruikt, wel talkpoeder, werkt amazing! Op de laatste foto zit je haar gorgeous. 😉

  2. Laura. zegt:

    Had er al van gehoord maar nog niet gekocht!
    Misschien ga ik het wel deze week kopen met actie van de Etos 😀
    Leuk stukje en leuke horloge ;P

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

