Get the winter feeling; outside

De winter komt er alweer bijna aan en ik heb er zin in! Sinterklaas, Kerst (vakantie), Sneeuw, lichtjes, mooi versierde huizen, ik hou er van! Ik vind het dan ook heel leuk om hier wat foto’s/plaatjes over te zoeken, zodat we al lekker weg kunnen dromen bij de gedachte aan een mooie winter/kerst. Ik wou eerst een aantal verschillende foto’s doen over de winter, maar dat werden er een beetje veel dus heb ik gesplitst in een aantal categoriën, nu de eerste catagorie; outside. Ik hoop dat jullie er net zoveel van genieten als ik!

Ik vond dit zelf echt hele mooie foto’s. Wat vonden jullie er van & wat vinden jullie het mooiste aan de winter buiten?

al deze foto’s heb ik van we heart it!

Liefs,

Maaike <3.

5 gedachtes over “Get the winter feeling; outside

  1. Nicole zegt:

    Mooie foto’s! Ik vind weheartit.com geweldig. Het mooiste aan de winter vind ik de korte dagen, de grille en koude kleuren en sfeer. Voor mij is het een stukje gezelligheid!

  2. Mieke zegt:

    Leuke en mooie foto’s, die ‘oud’ gemaakte vind ik vooral heel mooi! En ik vind vooral bomen met sneeuw heel erg mooi! 😀 leuke rubriek!

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

