shoplog Ebay

Alweer zo’n 3weken geleden heb ik een aantal dingetjes besteld op Ebay. Ik had nog nooit eerder iers gekocht via Ebay & aangezien het soms uit verre landen kan komen, vond ik dat toch wel een beetje spannend. Want ja, zal het aankomen of niet? Dat is altijd een beetje lastig met spullen kopen via het internet, ik doe daarom nooit grote aankopen via het internet & gelukkig is er ook nog Paypal die een extra zekerheid bied ! Maargoed, veder over mijn gekochte spulletjes! Ik deed vroeger heel veel met kralen (kettingen en armbanden maken), dat heb ik de afgelopen jaren niet echt meer gedaan. Totdat ik een tijdje geleden vond dat de Pink Ribbon armband niet lekker zat en er dus losse armbandjes van ging maken. Dit vond ik weer zó leuk om te doen, dat ik weer meer armbandjes wil gaan maken! Dus ik ging op Ebay kijken naar leuke kralen & die vond ik, yaaay ! Ook had ik al vaak gekeken naar two finger rings, ik heb daar ook al een keer een artikel over geschreven. En ik vond een hele leuke; PEACE ! Ik ben er echt helemaal gek op, dus kijk mee naar de foto’s !

Dit zijn alle spulletjes die ik heb gekocht; de kralen & de two finger ring

Dit zijn de groene kraaltjes. Heel simpel, maar dat was ook de bedoeling. Ik vind het leuk om allemaal armbandjes in kleurtjes of juist met allemaal het zelfde printje te hebben. Alleen op de foto op Ebay leken de kraaltjes iets minder groen, maar ik vind ze nogsteeds mooi & ben al bezig met een armbandje! Ze kwamen uit Engeland, die prijs weet ik niet meer maar in euro’s was het 1,95 & dat is met verzendkosten.

Dit zijn de ‘zilveren’ kraaltjes die ik tegen kwam. Dit vind ik ook gewoon er leuk om een simpel armbandje van te maken & het printje maakt het dan alweer wat minder simpel dan alleen een kleurtje. Dit pakketje kwam uit Hong Kong! Dat was $ 1,31 en dus 0,96 euro! Er waren geen verzendkosten & ik vraag me echt af hoe ze dat kunnen doen, zeker vanuit Hong Kong! Maargoed dat maakt mij niet uit, hihi, als ik mijn pakketje maar krijg 🙂

Dit is em dan; mijn two finger ring; PEACE! Ik vind het peace teken heel leuk daarzo. Ik dacht eerst dat het misschien irritand zou zijn met schrijven of uberhaupt je vingers bewegen, maar dat valt echt heel erg mee! Deze ring kwam ook uit Engeland, geen idee wat dat in Britse dollars was, maar in euro’s 3,96 euro. Dit was wel weer inclusief verzendkosten, dus eigenlijk nogsteeds niet duur!

Ik vond het eigenlijk heel fijn om zo mijn aankopen te doen. In een winkel zou je al veel meer betalen voor alleen de kralen of de ring! Ook de levertijd vond ik erg snel! Er staat altijd aangegeven hoelang het ongeveer duurt, bij deze landen was het ongeveer 15-30 dagen stond er. De pakketjes uit Engeland waren er binnen een week & die uit Hong Kong binnen twee weken. Dat vond ik bestwel snel, zeker vanuit Hong Kong! Let op dat de spullen die verkocht worden op Ebay uit verschillende landen kunnen komen & dus moet omrekenen! gebruik www.valuta.nl hiervoor! Veder kan je ook heel duidelijk zien hoe de vorderingen zijn qua geld overgemaakt & of het pakketje al verzonden is & uiteindelijk afgeleverd is, dat is wel heel fijn. En ik vind het heel goed dat je op Ebay alleen met Paypal kan betalen, Paypal verzekerd het overgemaakte geld en je kan het geld overmaken over heel de wereld & wordt goed omgerekend met de juiste valuta!

Ik ben heel erg blij met mijn aankopen via Ebay & ben dus ook heel tevreden over Ebay en de verkopers! Hebben jullie weleens iets besteld/gekocht via Ebay? En wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten? Ik ga er iniedergeval snel mee aan de slag!

Liefs,

Maaike <3.

 

Een gedachte over “shoplog Ebay

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

