Get the winter feeling; Animals

Eergisteren postte ik al een aantal foto’s over the winter feeling. Met deze foto’s laat ik jullie zien wat winter voor mij inhoud & vroeg ik wat dat voor jullie inhoud. Aangezien ik echt té veel leuke foto’s zag vond ik dat dat maar opgesplitst moest worden! Eergisteren zagen jullie de ‘outside‘ foto’s, oftewel mooie landschappen & andere dingen buiten! Vandaag laat ik jullie de Animals zien, het zijn niet perse typische winter dieren maar ook dieren die gewoon lekker met de sneeuw bezig zijn. En het zijn echt cuties!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik kan hier echt helemaal bij weg zwijmelen, hihi. Sommige zijn gewoon echt té schattig en je zou ze bijna willen hebben om ze de hele dag te vertroetelen! Maar dat kan natuurlijk niet, jammergenoeg! De volgende serie komt overmorgen op de site met als thema……… clothes!

Ik heb dus enorm genoten van deze schatjes & zal nog vaak naar ze kijken. Maar welke vonden jullie het aller liefste of hebben jullie een ander dier dat je ech niet kan weerstaan van z’n cuteness? Of hebben jullie zelf nog een hele lieve foto van een dier in de sneeuw/winter?

al deze foto’s komen van we heart it !

Liefs,

Maaike <3.

6 gedachtes over “Get the winter feeling; Animals

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

