Get the winter feeling; clothes

Vandeweek heb ik jullie al twee delen laten zien van de foto reeks Get The Winter Feeling. Vandaag alweer de derde en er zullen er nog een aantal volgen! Ik heb weer een heleboel leuke foto’s gezocht en dit keer in het thema clothes. Ook heb ik een beetje gekeken naar wat de trends zijn voor de winter van 2011. En ja de eerste foto.. Daar is een heel leuk mutsje te zien, maar stiekem ging het me toch iets meer om die uber schattige baby, cute huh?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dit zijn niet echt leuke, grappige of mooie plaatjes, maar meer voor de inspiratie. Zo staan de nude kleurtjes, kniekousen & fur dingetjes er allemaal tussen wat voor deze winter toch bestwel een must is!  Ook een paar mooie/stevige boots kunnen niet ontbreken deze winter & ook de hakken met bond zijn helemaal in! Doe er iets leuks mee of verzin een leuke look!

Ik heb zelf wel al een aantal van deze dingetjes in de kast liggen. Is jullie kast al helemaal winterproof voor 2011/2012?

& ook al deze foto’s kwamen van we heart it !

 

Liefs,

Maaike <3.

 

 

Een gedachte over “Get the winter feeling; clothes

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

