Get the winter feeling; food & drinks

Vandaag is het alweer 1 december! December is een hele fijne en vooral gezellige maand & voor mij begint hier eigenlijk de winter. Ik krijg bij december gelijk een winters gevoel. Eergistren was clothes het thema, vandaag laat ik foto’s zien van al die lekkere dingen die je kan eten (&drinken) met kerst, sinterklaas en oud&nieuw. Sommige dingen kan je normaal ook eten, maar voor deze maand wordt er altijd een andere draai aangegeven & vooral kerst staat voor het vele eten. Begin je al te kwijlen? ; )

Heerlijke dingen niet? Echt ik voel m’n buik alweer groeien. Dat hoort natuurlijk bij; warme chocolademelk, taitaipoppetjes, kerstkransjes, de kalkoen, de champagne & de oliebollen! Ik kan bijna niet wachten, jullie? December is vooral een gezellige en liefdevolle maand. De meeste mensen zijn in de kerstvankantie bij familie & vrienden om het uitgebreid te kunnen vieren. Wij vieren dit jaar heel klein sinterklaas & kerst wordt één groot feest! Wat doen jullie dit jaar in die fijne december maand?

En ook weer al deze foto’s kwamen van we heart it !

Liefs,

Maaike <3.

10 gedachtes over “Get the winter feeling; food & drinks

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

