rijm-nijntje

Gisteren kwam mijn moeder thuis van het shoppen van haar Sinterklaas cadeautjes. Ze was bij de bruna langs geweest & hied vijf zakjes omhoog; jaaaaaaa ze zijn er weer de nijntjes! Klinkt misschien stom, maar ik was echt blij! Ik vind die mini nijntjes zó leuk, ik was er dogelukkig mee. Misschien hebben jullie de commercial gezien; de Sint die opeens door het dak zakt & achter de toonbank staat, zo niet kijk em op de site!

 

 

Dit was een nijntje van vorig jaar of misschien zelfs wel van het jaar daarvoor! Een vriendin en ik vonden ze helemaal leuk en hingen ze aan onze tas, gewoon subtiel eentje hoor : ) Maar zoals je ziet is hij lekker verkleurd en bestwel vies. Ook zie je dat de oortjes er af zijn. Dat werd bij ons op een gegeven moment een soort wedstrijdje aangezien de oortjes er een voor een afvielen..

 

 

Dit zijn alle rijm-nijntjes die ik tot nu toe heb kunnen verzamelen, ik heb er 7 waarvan een dubbele. Maar er zijn er nog veel meer, je kan namelijk 22 nijntjes sparen & ze zijn allemaal zo leuk! Bij iedere 5 euro krijg je al een nijntje.

” Het begint een beetje een traditie te worden nijntjes sparen,
Op 31 oktober start de actie en kun je ze weer vergaren,

In totaal zijn er 22 verschillende rijm-nijntjes,
Heel erg leuk voor zowel de groten als de kleintjes…

Aan ieder nijntje zit een leuk gekleurd touwtje,
En ook nog een leuk papieren rijmpje met een vouwtje,

Helemaal Sinterklaas,
En dat bij alle Bruna’s! “


Dit staat op de site bij het kopje ‘Rijmnijntjes spaaractie’, lekker rijmend in de Sinterklaas sfeer. Ook kun je op de site alle rijmnijntjes op een rijtje zien, zitten er echt nog een paar tussen die ik leuk vind & die ik wel hebben wil. Maar nu zal ik de nijntjes laten zien die ik heb & hun rijmpje erbij!

 

19. Liefnijntje, Iemand vindt jou heel erg lief, jij bent echt een hartendief!

 

15. Hoeranijntje, Straks wordt jij erg blij en iedereen om jou heen erbij!

 

 5. Schitternijntje, Je straalt als nooit tevoren en je voelt je als herboren!

 

14. Troetelnijntje, Knuffel maar raak en met de allerliefsten extra vaak !

 

22. Pietnijnte, 5 december ligt in het verschiet en Piet vergeet jou zeker niet !

 

21. Sintnijntje, jij bent dit jaar lief geweest, dus Sinterklaas wordt één groot feest!

 

Ik vind de nijntje ontzettend leuk, het zijn eigenlijk gelukspoppetjes maar dan een nijntje. Voor het eerst zit er nu ook een rijmpje bij, wat voor nu dan een beetje in de Sinterklaas sfeer is. Maar de hele collectie nijntjes is niet perse bedoelt voor Sinterklaas. Eerst kon je er maar 20 sparen en zijn het Sintnijntje & Pietnijntje later toegevoegd! Deze actie ging al in op 31 oktober en duurt totdat alle nijntjes op zijn. Alle nijntjes die ik heb vind ik erg op elkaar lijken, dus ik zou nog wel een andere willen, goeie rede om ook maar eens een leuk tijdschrift te kopen!

Wat vinden jullie van de rijm-nijntjes & hebben jullie er al eentje?

Liefs,

Maaike <3.

3 gedachtes over “rijm-nijntje

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

