Mijn sintcadeaus

Gisteren was het 5 december, maar wij ‘vierde’ het al zondag 4 december. In deze post vertelde ik jullie al een beetje hoe wij het vierde. Wij deden het dobbelspel, heel erg leuk & je lacht je kapot! Iedereen kocht 2 cadeautjes van 5 euro. Dan ga je lekker dobbelen & je bent er nooit zeker van dat het pakje dat voor je licht je ook echt uiteindelijk krijgt! Gelukkig waren er allemaal leuke dingen & won ik daar 2 van !

 

 

Dit zijn de twee cadeautjes die ik won. De bovenste had ik zelf gekocht, hihi.

 

 

Dit is het eerste cadeau dat ik mocht uitpakken & wat ik uiteindelijk ook won. Dit had een van m’n nichtjes gekocht. Heel leuk blik/doos met cupcakes & maccarons er op! Ik vind het een heel leuk doosje & kan daar lekker wat dingetjes in doen. Daarin zaten twee waxine houdertje met wat waxinelichtjes. Van mij had het groene waxinehoudertje een ander kleurtje mogen zijn, maar nu heb ik ook iets voor de kerst!

 

 

Dit is dus het cadeau dat ik zelf had gekocht. Ik had eigenlijk op het einde een fleecedeken, die wilde een van mijn nichtjes heel graag dus was ik zo lief om te ruilen. Maar dit vind ik ook helemaal niet erg, had het tenslotte zelf uitgezocht! Maar het is echt super leuk & lekker! Het is de bedoeling dat je warme melk maakt en daar dan zo’n chocolade blok/lepel inzet & dan wordt het chocolade melk : ) ook heel lekker met koffie trouwens !

 

Dit waren mijn Sintcadeaus & ik heb een super leuke avond gehad. Echt waar je lacht je rot! Zeker met twee nichtjes en een broertje die heel nerveus worden omdat ze toch echt wel een heel leuk cadeau willen hebben! En dan de wat ouderen die dan lekker langzaam aan gaan doen, maar daar hebben ze ook de leetijd voor ; P Ik ben blij met mijn cadeaus, maar heb jij leuk ‘Sinterklaas’ gevierd & heb je nog iets leuks gekregen?

Liefs,

Maaike <3.

 

9 gedachtes over “Mijn sintcadeaus

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

