puinhoop

Zucht! Dat kwam er net uit mij toen ik zag dat de foto’s voor het geplande artikel voor vandaag opeens weg waren. Eerst was het het een puinhoop op mijn blog, ik poste niet vaak artikelen & er zaten vaak legen dagen tussen. Nu heb ik het allemaal oporde; schemaatje gemaakt & aan voorwerken gedaan. Net zoals voor vandaag had ik de foto’s dus al gemaakt. Deze gisteren pas, omdat het voor een shoplog is over 5 december.. Dus ik wou net gewoon mijn artikeltje inorde maken, zijn m’n foto’s weg… ik weet niet hoe het kan of dat ze ergens anders zitten. Kan bijna niet, want iedere serie krijgt een eigen mapje, maar toch is het gebeurd. Ik ga dus vanmiddag naar de foto’s zoeken & anders weer maken. Ik moet nu naar school en dus kan pas vanmiddag/vanavond echt het artikel er op staan : ( zo stom want ik deed het nu voordat ik naar school ging. Morgen zal het weer helemaal goed gaan.

Ik hoop dat jullie het begrijpen & vanmiddag weer terug willen komen om dan het echte artikel voor vandaag te lezen !

 

Fijne dag & liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “puinhoop

  1. Mieke zegt:

    Ahw, dat is echt heel vervelend 😦
    Maar ik vind dat je het goed doet hoor! Je bent nog geen half jaar bezig! 🙂
    Ik daarintegen ben een slechte volger.. Dat merk je wel aan al die reacties die binnen stromen hihi.
    Misschien moet ik toch maar bloglovin aanmaken, dan is een blog volgen toch makkelijker !

    • Maaike zegt:

      hihi, dankje 🙂 Via bloglovin is het inderdaad heel makkelijk.
      Je kan het ook via wordpress doen, krijg je telkens een mail met de nieuwe post!
      Super leuk dat je mij wilt volgen! 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

