review; vip appeal

Deze nagellak heb ik al best lang, maar het is een heel mooi kleurtje dus wil ik em graag aan jullie laten zien. Ook heb ik hier laatst een nail-art op gemaakt & die ga ik jullie uiteraard ook laten zien, maar niet vandaag! Sit back, relax & enjoy; you’re the VIP!

 

Dit is het standaars en welbekende potje van essence. Dit kleurtje komt gewoon uit de standaard collectie Colour & Go met de naam; 19 VIP Appeal. Het is een heel mooi beetje zacht roze kleurtje. Met zacht bedoel ik eigenlijk pastel, hij lijkt misschien een beetje fel op de foto maar is dat zeker niet. Ik vind roze lakken altijd een beetje moeilijk, wordt heel snel tuttig of juist veel te fel. Deze daarintegen vond ik gelijk heel erg mooi & eigenlijk perfect!

Deze nagellak heeft als finish een beetje matte effect. Staat niet op het potje maar er zijn wel meer van deze matte/pastel kleurtjes in de collectie essence. Op dit potje staat trouwens nog ‘1 secon per nail’ , nou neem dat maar met een korreltje zout, want het duurt echt wel wat langer. Vandaar dat ze er nu ook quick dry nail polish onder hebben gezet! Ik heb van deze ‘pastel’ kleurtjes nog een blauwe en wat opvalt is dat deze aan de bovenkant best snel drogen.. Dat vind ik best jammer want er zit maar 5ml in deze potjes & daar gaat dan alweer een deel verloren aan. Deze nagellakken van essence kosten 2 euro ongeveer.

En met deze kleuren heb ik een nail art gemaakt op dit mooie pastel roze lakje, binnekort laat ik jullie die ook zien!
Wat vinden jullie van roze lakjes & van dit roze lakje?

Liefs,

Maaike <3.

 

Een gedachte over “review; vip appeal

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

