re-make Pink Ribbon geluksarmband

Een hele tijd gelden vertelde ik jullie over Pink Ribbon, ik schreef toen over het goede doel & hoe jij kunt helpen. Ik heb toen wat dingen laten zien die je kon kopen & ook verteld dat ik de geluksarmband zou gaan kopen. Die heb ik gekocht & nu heb ik em alweer in de re-make gegooid, hihi. Dus kijk mee & vertel me wat je er van vind!

 

 

 

 

 

De geluksarmband zat dus eigenlijk op één lange ijzeren draad, maar het leken wel allemaal aparte armbandjes. Aangezien ik dunne polsjes heb viel die nog net niet van m’n arm af & was het dus eigenlijk te groot. Ook vond ik het jammer dat je altijd het zelfde draagt & niet een bandje weg kan laten ofzo. Dus besloot ik de hele armband er af te halen! Ik heb ze aan een nieuw draadje geregen en de bedel er tussen gedaan : )

 

Zo ziet de armband er dus nu uit. Niet heel erg bijzonder of heel erg anders. Maar ik vind het fijner. Het is nu wat smaller & ik kan de zilveren bandjes ook combineren met andere bandjes die ik heb. Dat vind ik veel leuker & misschien ook maar beter want ik draag eigenlijk niet vaak roze, dus dan zou de armband maar een beetje in een bakje liggen..

Binnekort is er waarschijnlijk meer te zien. Ik heb laatst veel kralen gekocht om weer eens een oude hobby op te pakken! : )

Liefs,

Maaike <3.

3 gedachtes over “re-make Pink Ribbon geluksarmband

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

