Menly nails

Alweer een hele tijd geleden vertelde ik jullie in een artikel over mijn vakantie dat ik een weddenschap had met een vriend. Ik beloofde jullie ook dat ik daar nog een stukje over zou schrijven en & foto’s zou laten zien.

Wat hield de weddenschap in?

Ik heb een vriend Yannick, hij zit bij mij/ons op school & ik ken hem eigenlijk pas een jaar, langzaam aan werder we steeds betere vrienden (met een groepje). Op een dag was ik gezellig met hem aan het praten op Facebook & ik was toen heel leuk  mijn eigen nagels aan het lakken. En toen kwam ik op het geniale idee dat ik heel graag zijn nagels zou willen lakken. Dus ik lekker zeuren, zeuren & nog meer zeuren, maar een jongen laat natuurlijk niet zomaar z’n nagels even lakken.. Toen hebben we er een weddeschap van gemaakt ! Ik had al gezegd dat als ik het op FB zou zetten dat veel mensen het een goed/leuk idee zouden vinden. Daar maakte hij van dat minstens 100 mensen het moeten liken & dan mocht ik zijn nagels lakken. Een andere voorwaarde was dat ik zijn nagels dan in regenboogjes moest lakken met eenhoorns er op… Ja dat werd een beetje onmogelijk, jammer. Wat nog veel meer jammer was, was dat ik de weddeschap won. En het ging snel ook,na 2 dagen had ik zelfs meer dan 100 likes! De meeste kwamen uit hun zelf, maar tuurlijk heb ik ook een aantal mensen gevraagd of ze naar m’n status wilde kijken.. hihi. Mag toch? We hadden nergens afgesproken dat het niet mocht & als ik iets voor elkaar wil krijgen, dan zorg ik er voor dat ik het ook voor elkaar krijg ! Volgende keer zal hij nog een keer nadenken voor hij een weddenschap met mij maakt. Maargoed er was een weddeschap en die heb ik gewonnen en dus werden Yannick z’n nagels gelakt!

Het zouden eigenlijk regenboogjes moeten worden met eenhoorntjes er op. Maar ik heb (nog) geen speciale dottingtools/nagellakken voor om mooie lijntjes te kunnen trekken of te tekenen. Toch probeerde we het eerst om gewoon laagjes nagellak over elkaar heen te doen.

We begonnen dus met rood. Je ziet de andere kleuren die moesten volgen al staan, ze matchten echt totaaaaal niet! Aangezien de een weer feller was dan de andere, met of zonder glitters & met of zonder glans… Ook is de nagellak op Yannick z’n nagels een puinhoop.. We hebben z’n handjes vast moeten houden, anders kon ik ze niet lakken. Ja hij had er heel erg spijt van, maar kwam er niet meer onderuit! Die lagen over elkaar werd em ook niet  & dus zijn we na 3 lagen gestopt, hihi. Toen hebben we in alle teinten rood/roze gelakt die ik had met een mooi glitter laagje & natuurlijk een topcoat. Want het was natuurlijk stiekem ook de bedoeling dat hij het er niet heel snel af kon krijgen, extra leuk hij ging de andere dag naar een feest! (muhahah!)

Niet echt lekker duidelijk, maar toch! Er waren nog meer foto’s gemaakt, met telefoons.. humm nog even zoeken zodat jullie meer kunnen genieten, hihi.

En vinden jullie de nagels ook zo mooi matchen bij z’n geruite blouse? ;P Hebben jullie weleens een jongen zijn nagels mogen lakken?

Liefs,

Maaike <3.

PS; Yannick heeft ook een blog ! Hij doet er niet heel veel mee & het is niet bepaald voor meiden.. Maar je kan wel zien wie er bij deze ‘mooi’ gelakte nageltjes hoort!

6 gedachtes over “Menly nails

  1. Mieke zegt:

    Haha leeeuk! Ik heb idd ook nog nooit een jongen zijn nagels mogen lakken en denk ook niet dat er ook maar ooit een jongen komt die dat vrijwillig gaat toelaten!
    En meer foto’s is altijd leuk! 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

