nails; Pinky Palms

Vandeweek schreef ik een review over een essence lakje; VIP appeal . Ook vertelde ik een tijdje terug dat ik me een beetje was gaan oriënteren in de nail art. Toen ik dus een paar weekenden geleden met het opruimen van mijn kamer twee paar nail art stickers tegen kwam. Ze zijn wel een beetje oud, maar opzig nog leuk. Ik heb ze alletwee op gedaan & vandaag laat ik jullie die linker zien; The Palmtrees.

Ik nam dus de kleur VIP appeal van essence.

Eerst maar eens de nageltjes lekker roze lakken, 2 laags. Zorg er wel voor dat de nagellak goed ingedroogt is anders wordt de tweede laag niet mooi.

Als de nagellak dan goed gedroogt & ingehard is kunnen we eer een sticker op plakken. Dit kan ook wel als de nagellak nog een beetje zacht is, zodat het er nog extra op blijft plakken, maar als je dan net te hard duwt duw je de nagellak opzij of zet je een mooie vingerafdruk..

Dit wordt een beetje lastig uitleggen, maar ik ga het toch proberen! Zoals je kunt zien zijn dit stickers die duidelijk op het ondergrondje zitten & zijn wat dikker. Je hebt ook nail stickers die je eerst moet uitknippen en dan echt een heel dun velletje af kan halen met je prigelnagels. Deze zijn er dus makkelijker af te halen, maar laten ook sneller los. Bij de dunne stickers wordt het dan niet zo’n grote bobbel op je nagel en wordt het mooier door de topcoat die je er overheen doet. Je kan de stickers met je nagels er af halen, maar zorg er dan voor dat niet je hele vinger er aan plakt, anders plakt het niet meer! Je kan hievoor dus eigenlijk handiger een satéprikker nemen of een speciale nail art tool.

Zoek een mooi plekje op waar je de sticker wilt hebben. Veel mensen kiezen meestal om het op hun duim te doen, want die is lekker groot, maar je hebt natuurlijk ook kleine stickers. Maar vaak wordt er meestel één sticker gedaan (op de duim) en dan op de andere nagels alleen een strass steentje, omdat dat weer terug komt in de sticker. Ik vond het leuker in het midden van m’n hand, dus zo kwam het er bij mij uit te zien;

Als de sticker dan mooi zit & gladgestreken is doen we er nog een mooie topcoat overheen zodat alles mooi blijft zitten! Deze stickers waren wel een beetje lastig. Dit kwam omdat er een strass steentje op de sticker zit. En strass steentjes zijn geen probleem, maar op een sticker wel. Dan zit het verwerkt in het plakplaatje en met een topcoat er overheen blijft het dan niet perse beter zitten. Strass steentjes doe je normaal los met speciale lijm, dan blijven ze wel heel lang zitten.

Ik vond het er heel leuk uitzien. Omdat er een paars vlekje en een blauw steentje in zat wou ik een andere kleur er onder doen, wat het vrolijker maakte. Zelf kan natuurlijk voor andere kleurtjes kiezen : ) Het ziet er lekker vrolijk en beetje zomers uit, meeh ik wil zomerrrrrrrr! Maar daar moeten we nog even op wachten, nu kunnen we onze beghoeftes even stillen met de ideën wat we gaan doen deze zomer..

Zoals je al aan mijn pink kon zien heb ik er ook een nail art op los gelaten met de bovenstaande kleurtjes. Dit ga ik jullie ook nog wel laten zien, krijg je een lekker zuurstokjes idee!

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden & misschoen ook wel ideën krijgen. Ook hoop ik dat jullie binnekort naar mijn tweede nail art met stickers komen kijken!

Liefs,

Maaike <3.

 

PS; Hij staat er vandaag pas op, maar deze post was voor gisteren bedoelt. Er is gisteren iets mis gegaan met het publiceren. Uiteraard vanavond nog een post! : )

2 gedachtes over “nails; Pinky Palms

  1. Mieke zegt:

    Die kleur is echt héél mooi !
    En leuk gedaan met die palmboom 🙂 als ik dat ga doen gaat het mis en zit ik de hele dag te kijken naar m’n nagels en te dromen over een vakantie hihi.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

