GTWF; lights

Een tijdje gelden begon ik de rubriek Get The Winter Feeling. Ik neem telkens een ander thema daarover post ik dan foto’s die mij daar aan doen denken. De laatste was food & drinks en vandaag zijn de lichtjes aan de beurt! Want zeg nou zelf wat is een winter/kerst nou zonder lichtjes? Ik vind het altijd een hele fijne sfeer hebben in de straten. Maar sommige dingen gaan ook wel een beetje ver…

Je huis versieren, dat vind ik altijd heel mooi! Alhoewel dit een beetje veel is?

lekker simpel; lampjes in de bomen voor de deur !

De kerstbomen van de toekomst?

Lichtjes hoeven niet perse voor kerst te zijn, ze kunnen ook de donkere winterdagen wat extra licht geven!

Van de Coca-Cola reclame!

De over-de-top versierde huizen..

The Christmasthreeeee!

Bomen met lichtjes zijn mooi, maar bomen met lichtjes waar sneeuw over heen valt vind ik nog veel mooier!

Disney park.

Of mooi, lief & simpel.

Die grote over de top versierde huizen vind ik niet zó mooi. Leuk voor in een film enzo, maar als ik dat in het echt tegenkom, neh. Ik vind subtielere dingen veel mooier. Gewoon een lichtjes in de planten buiten, langs het balkon, langs het huis alsof het pegels zijn. Ik krijg hier altijd een heel warm en fijn gevoel bij, het geeft toch wel een aparte sfeer als je ’s avonds je straat in komt fietsen die mooi verlicht is. Vooral de foto’s gaven mij inspiratie, wij moeten nog wat dingen ophangen/kopen, want de lichtjes waren stuk, maar ik heb al wat ideetjes voor als de verlichting er is.

Hoe vonden jullie de foto’s en doen jullie dit zelf ook? Wij vinden het zo gezellig dat we het echt tot bijna aan het einde van de winter laten hangen! En ik vond het heel leuk om deze foto’s uit te zoeken. Ook was ik best verrast hoeveel mensen in onze wijk al lichtjes hebben hangen en hoe mooi, daarom wil ik een keer zelf de straat op gaan en foto’s maken! Lijkt me echt heel leuk om te doen met sneeuw enzo, maar daar moeten we toch nog even op wachten..

& ook al deze foto’s komen van we heart it !

Liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “GTWF; lights

  1. Mieke zegt:

    aaaaahw! Super leuk weer al die foto’s 🙂
    Wij hebben ook áltijd lampjes in de winter, het geeft inderdaad een gezellige sfeer 🙂
    EN lichtjes onder sneeuw is zo mooi!! 😀
    Heb je wel een beetje gemist de afgelopen dagen 😦

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

