Kerstdiners & aankondiging winactie!

Nou had ik gisteren een heel lang stuk geschreven over waarom ik een tijdje niks gepost had.. en nou doe ik het weer.. Maar dit vind ik ook wel een goeie en lieve rede van mezelf. Mijn moeder werkt op een basisschool en is daar IB’er en doet daar van alles en nog wat met kinderen die problemen hebben, autistisch zijn, gewoon niet zo slim of juist heel erg slim etc. Ook is zij een soort conrector als je het mij vraagt. Mijn moeder heeft dus normaal gesproken geen klas en vandaag opeens wel.. De leraar die normaal voor een klas van 5e & 6e groepers stond, moest plots voor de klas vandaan gehaald worden. Hier zit nog best een triets verhaal achter, maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Mijn moeder was degene die deze klas zou overnemen. Maar vandaag hadden die lieve kinderen hun kerstdiner.. en aangezien die meester er niet heel veel aan gedaan had, hebben mijn moeder ik en gisteren nog inkopen gedaan voor de klas. Maar omdat mijn moeder dit opeens plots moest doen & de kinderen best van streek waren, omdat hun meester er niet was, vroeg mijn moeder of ik wou komen helpen. Maar dat kwam een beetje onverwachts toen ik uit school kwam. Maar tuurlijk wou ik dat doen, ik kom daar nog regelmatig, dus hartstikke leuk. Ook nam ik gezellig mijn dwarsfluit mee en heb ik een aantal kerstliedjes gespeeld voor de klas en konden zij lekker mee zingen. Het was echt een ontzettend leuke avond & gelukkig hebben de kinderen gelachen! Maar ik had me natuurlijk ook opgemaakt, een leuke look vond ik zelf. Die wou ik vandaag eigenlijk al laten zien, maar daar hat ik dus echt geen tijd voor.. Ook had ik mijn nagels op school nog even feestelijk versiert dus dat krijgen jullie ook nog te zien.. Morgen dus! En natuurlijk ook de winactie! Die wou ik er eigenlijk vanavond opzetten, maar die komt dus morgen. Ik kreeg vanavond de geniale ingeving dat ik morgen ochtend een kerstontbijt heb op school en nog iets moest maken. Dus heb ik net snel even een kwarktaart in elkaar geflanst!

Morgen krijgen jullie een overvloed aan artikelen over jullie heen! Hou de site dus in de gaten voor de winactie & doe natuurlijk mee!

Slaap lekker & liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

