Winactie!

Ik vertelde jullie er maarliefst al 2x over en nu is hij er dan eindelijk.. De winactie! Ik heb er heel veel zin in & vind het ook wel een beetje spannend ofzo. Klinkt heel stom, maar het is de eerste keer dat ik een winactie onganiseer! Zelf heb ik ook 1x iets gewonnen op een blog. En dit is wat jullie kunnen winnen!

Een eyesoufflé van Essence in de kleur 03 grand-plié in black & een mono eyeshadow van Catrice in de kleur C01 My Home Is My Sand Castle van de LE Bohemia.

No worries! Dit is mijn eigen eyesoufflé, die van de winactie zitten nog helemaal dichtgetaped door het kruidvat.. Maar dit dus even als voorbeeld. (Dat geld ook voor de Catrice mono eyeshadow!)

 

Waarom deze winactie?

Voor de mensen die vandeweek niet mijn artikel hebben gelezen. Ik heb de 10 volgers bereikt! Nog niet heel veel ik weet het,  maar het is een begin! En de mensen die mij volgen wil ik dan ook heel erg bedanken! Dat doe ik dan een beetje door een winactie te houden. Ook hoop ik natuurlijk dat mensen (die op mijn blog komen door de winactie) ook blijven hangen, omdat ze mijn blog wel leuk vinden of zo : )  Deze winactie heb ik zelf bekostigt, omdat ik echt super blij ben met alle mensen die mij volgen, terwijl ik pas zo kort blog.

Wat moet je doen?

Jaja! Ik ga deze winactie niet zomaar cadeau doen!

~ Volg mij op bloglovin & like deze post !

~ Laat hieronder een reactie achter met daarin dat je mee doet & doe dat met een geldig mail adres !

~ Vertel in je reactie hieronder wat je leuk vind aan mijn blog & misschien een tip wat ik nog kan veranderen/verbeteren! (Zou ik erg leuk vinden, hoeft niet!)

Extra kans maken?

Als je dit bovenstaande hebt gedaan komt je naam op het lijstje met deelnemers, maar als je meedoet aan de extra kans, komt je naam 2x of zelfs 4x voor in de lijst en heb je dus meer kans om te winnen!

~ Plaats een link op jouw blog van mijn winactie! +1 kans

~ Schrijf een stukje op je blog over mijn winactie. +2 kans.

LET OP! Vergeet niet als je dit doet dat je dan in het URL vakje je blog moet plaatsen, kan dat niet zet de link dan in je reactie!

De winnaar wordt gekozen via random.org , daar voer je alle deelnemers in & dan komt er door de computer gekozen winnaar uit ! How nice !

Ik hoop dat jullie allemaal mee willen doen & heel veel succes allemaal !

Meedoen kan tot vrijdag 30 december 2011! Om 12.00 uur kies ik de winnaar!

Liefs, 

Maaike <3.  

3 gedachtes over “Winactie!

  1. Mieke zegt:

    Wat leuk en lief dat je dit doet!
    Als trouwe volger doe ik natuurlijk mee 🙂
    ~volg je op bloglovin en heb deze post geliked!
    ~Hier mijn reactie!
    ~Ik volg jou omdat ik het leuk vind om te lezen wat jij mee maakt, dingen waar jij over wilt schrijven, lekker verschillende dingen! En je hebt een leuke schrijfstijl! 😀
    Ik blijf je dus ook gewoon volgen! X

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

