last minute; oud&nieuw nagels!

Heb je voor vanavond nog niet dé kleur of dé glitter gevonden voor op je nagels? No worries! Ik geef je nog een paar tips hoe je zelf creatief bezig kan zijn of dat je je nog even naar het kruidvat moet haastten. In het artikel hiervoor schreef ik over mijn kerstnagels, maar een aantal kan je ook vanavond gebruiken!

Ik ging vanmiddag eigenlijk naar het kruidvat voor de Catrice 1+1 gratis actie. Ook wist ik dat er een actie van essence was 2e helft van de prijs of zo, dus moest ik daar natuurlijk ook nog even kijen, hihi. Daar zag ik twee hele mooie glitter lakjes staan van de special effects lijn van essence. Die moest ik hebben! Yeah bad me, ik heb echt een zwak voor dingen die ik heel mooi vind, ookal heb ik al iets soortgelijks. Maar omdat ik ook nog niet hét lakje voor vanavond gevonden had, kocht ik ze toch.

Het zilvere lakje  03 hello holo

De goudkleurige 06 you’re a gold mine

Het zilvere lakje is met wat dikkere glitters en geeft een regeboog effect, heel mooi met al die kleuren vanavond in de lucht!

Het goudkleurige lakje heeft zachte glitters. Deze is niet heel fel, maar geeft wel een beetje rood/rozige glans.

Dit is één laagje, niet echt mooi dekkend dus. Wel mooi voor over een kleurtje heen of bij je franche manicure om toch even een feestelijk effect toe te voegen!

Dit zijn zo’n 4 a 5 laagjes, dan zijn ze mooi dekkend. Je ziet bij de zilvere het regenboog effect al en bij de goude de rood/rozige gloed. (die mij een beetje doet denken aan het OPI lakje Warm & Fozzie)

Maar als je de deur niet meer uit wilt kun je natuurlijk ook iets leuks doen met de dingen die je hebt. Zo kocht ik laatst bij de HEMA een pakketje met daarin 4buisjes met glitter voor 50 cent. Dit was rond de feestdagen bij een soort uitverkoop hoekje. Ik deed wat basecoat op m’n nagels en strooide er wat glitter overheen!

Lekker glitter, fel & over the top! Maar vanavond mag dat ook. Niet vergeten een papiertje onder je nagel te leggen als je de glitters er op strooit. Even aftikken daarna zodat de overtollige glitter op het papiertje vallen & je die weer terug kan doen in het potje!

Drie mooie glitter nagels vind ik zo zelf!

Omdat deze glitter lakjes niet heel erg dekkend zijn, kan je ook eerst een leuk kleurtje nemen die bij je outfit past & er wat glitters overheen gooien!

Pick a color!

And let the glitters make youre nails sparkle!

Bijvoorbeeld dit special effect lakje van de Etos. Ook met een soort regenboogeffect. Deze glitters geven een beetje 3D effect aan je nagels als je er nog een laagje topcoat overheen doet. Net als de My Sparkling Acrobat van essence in mijn vorige artikel schreef.

Hier nog even een voorbeeldje van échte oud&nieuw nagels.

Als je heel goed ben in nail art dan, want dit is echt niks voor mij.. ^^

Ik hoop dat ik jullie nog wat leuke tips heb kunnen geven! Hadden jullie al een leuk oud&nieuw lakje of hebben jullie nu nog een leuk idee gekregen?

Liefs,

Maaike <3.

2 gedachtes over “last minute; oud&nieuw nagels!

  1. Mieke zegt:

    Mooie lakken & die goude vind ik ook heel gaaf! Leuk bedacht.
    Wel grappig ik had die zilvere al, die had ik op met oud & nieuw 🙂
    Die lich goud kleurige lijkt inderdaad op dat OPI lakje! Wel een stuk goedkoper dan 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

