my x-mas/oud&nieuw nails!

Zoals jullie hebben gezien heb ik de afgelopen dagen met kerst niks gepost. Dit omdat ik geen tijd heb met de kerstdagen & vind dat iedereen lekker kerst moeten vieren met zijn/haar familie! En omdat ik heel hard aan mijn profielwerkstuk heb gewerkt. Maar ik had op zaterdag nog een mooi artikeltje geschreven met last minute x-mas nails (dit was de originele titel). Maar op een of andere manier is het artikel niet gepost… Dit had ik laatst ook al een keer : (. Dus nu heb ik er My x-mas nails van gemaakt & laat ik jullie zien wat ik op mijn nagels had met kerst. Ook laat ik nog wel foto’s zien van de andere opties die ik voor jullie had gemaakt.

Donderdag avond, kerstdiner bij mijn moeder op school. Ik vertelde jullie al eerder dat ik geholpen heb bij mijn moeder in de klas met het kerstdiner. Toen had ik ook een mooi lakje op van essence. Een ook mooi glitter lakje van hun LE collectue Circus Circus en dit is het lakje My Sparkling Acrobat.

Kerstavond. Ik heb gewoon thuis met mijn familie gegeten. Later ’s Avonds ging ik naar mijn vriendje. Die avond had ik een donkerrood kleurtje met een kleine ‘nail art’ er op.

Dit is een donkerrood lakje van de H&M in de kleur Cherry. Ik vind dit zelf een hele mooie kleur rood. Voor een broek vind ik knalrood ook heel mooi, maar voor op je nagels.. neh. Ik weet niet dat vind ik heel snel flets worden of zo. Ik vond het wel leuk om er een soort nail art op te doen, dus maakte ik twee champagne kleurig strepen met de freestyle & tip painter van essence in de kleur……

Eerste kerstdag. Ik had al een tijdje geleden een goud kleurig lakje gekocht van essence golden rush. Ook kocht ik laatst twee velletjes met nail art stickers van essence in good girl & bad girl. Ik vond de goude kleur wel erg mooi, maar alleen goud weer een beetje saai. Dus stopte ik er wat leuke nail art stickers op van het velletje good girl. 

 

Ook leek het alsof ik heel asociaal jullie geen fijne kerst heb gewenst.. Maar dat had ik wel! Aan het einde van dit originele artikel dus… Dus bij deze hoop ik dat jullie een hele fijne kerst hebben gehad!

Tweede kerstdag. Toen ging ik mee naar de familie van mijn vriendje. Ik had een zwar jurkje aan met wat pailletten er op & vond dat mijn outfit wel een beetje opgevrolijkt kon worden! Dus deed ik een mooi rood glitter lakje op van Catrice Marilyn & Me.

Dit waren dus de kleurtjes die ik op had tijdens de kerstdagen, maar ik had ook nog een aantal tips voor jullie gemaakt.. Die wil ik jullie alsnog laten zien. Ik vind eigenlijk wel dat sommigen ook vanavond gedragen kunnen worden!

Op deze rode kleur kan je natuurlijk ook leuk een glitter lakje doen. Neem er eentje waarbij niet te veel glitters vrijkomen & hou zo toch nog het mooie rood. Ook Zou over deze kleur en de rode kleur van Catrice de nail art stickers van essence goodgirl heel leuk staan. Bij de Marylin & Me geeft het dan echt een heel kerstig idee door het knal-glitter rood & dan met die witte nail art stickers er over heen… like winter wonderland.

Over het goude lakje van essence kan je natuurlijk hele leuke nail arts maken met een freestyle & tip painter in een kleur die jij zelf wilt, ik deed het met zwart.

 

 

 

 

 

 

 

Bij de bovenste twee heb ik in het hoekje een glitter gedaan die ik ook boven over het rode lakje heb gedaan. Gewoon een klein stipje en er komt een mooie glitter op je nagel! Van deze kleur/creatie vind ik dat je ze ook vanavond kunt dragen. Ook het lakje van essence uit de LE Circus Circus collectie My Sparkling Acrobat kan heel goed voor vanavond, it’s glitter time!

Wat hadden jullie op je nagels tijdens de kerstdagen?

Liefs,

Maaike <3.

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

