Happy New Year!

Wat gaat de tijd toch snel! Ik kan nog zo goed oud&nieuw van 2010/2011 herinneren! En nu zijn we alweer begonnen aan 2012!!! Als je zo terug denkt leek het jaar heel snel te gaan, dat komt door de vele mooie herinneringen die je er aan hebt, maar er zullen ook vast tegenslagen geweest zijn.. Voor mij iniedergeval wel, maar ik heb ook hele leuke dingen meegemaakt! Ik wil graag even met jullie terugblikken op mijn 2011!

2011 begon ik met mijn vrienden aan mij zijde. Waarvan één ernstig ziek, maar afgelopen jaar werd ze voorlopig kankervrij verklaard. Nu gaat het heel goed met haar & gaat ze samen wonen met haar vriend. Over vriend gesproken, ik begon 2011 ook met mijn kersverse vriendje; 2011 werd ons jaar! And it was! We hebben veel leuke dingen meegemaakt samen. Zo gingen we leuke feestjes(&gala) af met vrienden, deden we mee aan de CPC, hij in het ziekenhuis terecht kwam door z’n 3e klaplong & hoe wij samen met de trein op vakantie gingen naar zuid Frankrijk. En tuurlijk heb ik ook andere vriendjes gehad, maar dit is allemaal anders & meer. Zo was er nog nooit een vriendje mee geweest op vakantie, maar nu kon het we waren lang genoeg samen om dat te kunnen. We zij nu bijna 14maanden bij elkaar & het gevoel is echt niet weg te denken, dus ook niet weg te denken uit mijn 2011! In 2011 ben ik er ook heel erg achter gekomen wie nu echt mijn vrienden zijn, wie ik echt kan vetrouwen & met wie ik het hardst kan lachen. Ook begon ik afgelopen jaar aan mijn examenjaar. Wat een heel spannend jaar is aangezien ik er niet superbé voor sta, maar me 100% inzet om het te gaan halen in ons net nieuwe 2012!! Ook werd ik opeens eerste fluitist in het orkest wat ik aan de ene kant heel leuk vind en aan de andere kant beetje eng. Je komt sowieso als fluit overal bovenuit, maar 1e partij is hoogste van het hoogste spelen & solo’s.. hehe. Niet dat het heel boeiend is, maar wat ik wel heel leuk vond is dat ik op een mini modeshow gelopen heb. Het was een super toffe dag met lieve mensen en natuurlijk leuke kleding, gewoon een leuke ervaring. En toen sloeg de blogkoorts ook bij mij toe & begon ik mijn blog. Ik vond het altijd al zo leuk om te schrijven en ik las maar al die blogs & toen in september kwam ik op het idee om zelf maar eens te gaan bloggen. En wat had ik een ideeën zeg! Maar helaas is daar nog weinig van terecht gekomen door eigenlijk gewoon slechte planning.. Afgelopen jaar ben ik ook lekker vaak ziek geweest, omdat ik het jaar er voor een bijholteontsteking heb gehad.. En als je dat eenmaal hebt gehad.. krijg je het vaker, heel jammer is dat! Een goeie vriendin / oude oppas / orkest maatje / dochter van mijn oude juf, rondde haar studie af en mag zichzelf nu The Master Of Arts noemen! Mijn moeder en ik organiseerde een leuke surprise party! Ook was er een groot feest op mijn oude basisschool, waar ik nog erg vaak kom (mijn moeder werkt daar). De school bestond 55jaar & was net verhuisd, tijd voor een leuk feestje dus! Dat deden ze met een groot muziek project eraan vast van 2 maanden. Bij het feest heb ik geholpen en vooral foto’s gemaakt. De foto’s die ik had gemaakt van de African drumband die er was, worden nu gebruikt voor hun promo’s! Over drumbands gesproken, de dag voor mijn verjaardag gingen we naar een voorstelling van Slagerij van Kampen, hier wilde ik altijd al een keer naartoe & het was super om zo mijn 16e jaar af te sluiten! We gingen afgelopen jaar met school naar InHolland & de Haagse Hogeschool, zelf ging ik bij Hogeschool Leiden kijken & vond daar meteen de juiste plek om volgend jaar naartoe te gaan, met ook hele leuke mensen! Helaas ging het met mijn oma niet zo goed, ze werd geopereerd aan haar hart & werd en epilepsie geconstateerd. Ze valt best vaak en is daardoor vaak afwezig, vooral in de laatste twee maanden ging het steeds slechter, want in mei gingen mijn opa & oma weer een keer mee op vakantie in Groningen. Erg leuk om weer te doen, vooral voor mijn broertje, die had dat nog nooit meegemaakt met opa & oma. Ik ben zo blij dat ze er nog zijn! Zij zijn er nog maar er zijn ook mensen bij gekomen voor mij in 2011 en terug gekomen! o.a. door het dansen waar ik voor mijn 2e jaar mee bezig ben & ik daarmee mijn eerste show heb gehad, wat een lol hadden we achter de schermen zeg! Ook werd ik weer wat closer met mijn nichtjes, zij worden nu ouder & gaan zich nu in de zelfde dingen interesseren als ik.  En toen kregen we weer kerst en kwam er heel veel liefde en gezelligheid met families & vrienden. Zo heb ik de kerst met mijn familie gevierd, de familie van m’n vriend & met mijn vrienden. Beter kon het niet! Gisteren sloot ik 2011 af met mijn vrienden met een glas champagne in de ene hand & het vuurwerk in de andere. Om vervolgens weer alles neer te leggen, omdat Niels vandaag jarig is en 18 werd! Dubbele dikke party dus! 2011 was een mooi jaar, maar het kan nog beter & dat gaan we doen in 2012..

2012. Het jaar waarin ik 18 wordt, examen doe, op een mooie&leuke examenreis ga & eindelijk kan gaan studeren in wat ik echt leuk vind! Over 2012 kan ik niet heel erg veel zeggen eigenlijk omdat het allemaal nog komen moet & ik geen lange lijsten met goeie voormens maak. (Die lukken meestal toch niet) Maar er zijn wel een aantal dingen die ik wil verbeteren. Ik wil beter letten op mijn gezondheid, ik ben er klaar mee om zo vaak ziek te zijn! Ik wil beter eten en beter voor mezelf zorgen. Ook moet ik van mezelf weer vaker gaan joggen, vast 2x in de week zegmaar. Dit is niet om te lijnen, maar omdat ik gewoon niet stil kan zitten, een uitlaatklep nodig heb, mijn conditie op peoil moet houden door mn astma & ik gewoon lekkerder in m’n vel wil zitten! Halfuurtje rennen in de week moet lukken. Een wel echt groot goed voornemen is slagen, want echt ik ben de middelbare zo zat! Ik wil gaan doen wat ik leuk vind & wat mij boeit! Ik doe er dan ook alles aan om te gaan slagen. 18.. “Volwassenheid”. Wil ik dat eigenlijk wel? Je krijgt veel verantwoordelijkheden die kunnen vervelend zijn, maar ook heel leuk. Ook wil ik graag weer wat vriendschappen oppakken, ik kan soms contacten aardig verslonsen.. en dat moet niet! Ook wil ik heel graag door met bloggen, vind het ontzettend leuk om te schrijven. Niet alleen voor jullie zodat jullie iets leuks te lezen hebben of de nieuwste nagellak zien. Nee ook omdat ik hier ook heerlijk mijn ei kwijt kan en het eigenlijk gewoon een leuke hobby is. Ik ga goeie planningen maken, niet alleen om het bloggen maar ook omdat ik heel veel wil en daar hoort dan wel een goeie planning bij! Ik hoop dat het me gaat lukken & dat jullie met liefde mijn blog posts blijven lezen!

Ik hoop dat jullie gisteren avond een super toffe avond hebben gehad! Ik wens jullie allemaal het aller beste toe & dat er maar veel mooie dingen op ons pad mogen komen!

HAPPY NEW YEAR! MAKE IT A WONDERFUL YEAR <3.

Liefs,

Maaike <3.

5 gedachtes over “Happy New Year!

  1. Mieke zegt:

    Wat een lang stuk heb je geschreven! maar vond het heel leuk al jouw gebeurtenissen te lezen 🙂
    Ik hoop dat je goede voornemens gaan lukken, ik geloof in je 😀
    Dat 2012 maar een heel mooi jaar mag worden met heel veel liefde van je familie, vrienden & vriendje. Happy new year X

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

