I failed

Het is pas 9 januari en ik ben nu al gefaalt in 2 van mijn goede voornemens.. Die van mijn blog goed bijhouden en beter eten en voor mezelf zorgen.

Ik ga hier niet een groot beklaag houden of zo, maar ik wil jullie wel laten weten waarom ik dan ben gefaald. Zoals ik al eerder vertelde was ik bezig met een profielwerkstuk. Mijn onderwerp was muziektherapie met de hoofdvraag; heeft muziek invloed op het gedrag van de mens? Ik deed hier wat proefjes voor, ging allemaal goed alles op orde & toch bleek de afgelopen dagen dat het toch nog wat meer werk was dan ik dacht, hehe.. En het moet morgen ingeleverd zijn, dus je snapt em al daar heb ik keihard aan gewerkt. En ja de hele dag, ’s avonds dan niet maarja in de kerstvakantie wil je ook nog wat doen met je familie/vrienden/vriendje of ik was echt moe..
En toen mijn pws net voor het weekend ein-de-lijk klaar was, werd ik ziek.. Het zal eens niet zo zijn ! Oke hier klaag ik dan wel over, maar dat vind ik wel een beetj oprecht eigenlijk.Β De week voor de kerstvakantie was ik Γ³Γ³k al ziek & ben ik sowieso heel vaak ziek. Dit is allemaal sinds ik in 2009/2010 een voorhoofdholteontsteking kreeg. Sindsdien heb ik heel snel last van mijn holtes & omdat ik al astma heb, zit ik al erg snel dicht. Je snapt dus wel dat ik hier bestwel klaar mee ben.. toch? Maar ik was dus van plan om in de kerstvakantie wat artikelen te schrijven, zodat als je iedere dag schrijft, ja altijd wat hebt. Dus omdat ik zo lang bezig was met mijn pws was dat dus de planning voor het weekend, en toen was ik dus ziek. En echt als ik 5min naar een beeldscherm keek begonnen mijn ogen te tranen alsof ze spontaan moesten huilen.. Anders had ik het gewoon kunnen doen!
Maargoed! Nu ben ik weer hard bezig met artikeltjes schrijven, yaay! Ook heb ik in december heel veel dingen gekocht en er geen shoplog/review/swatches laten zien. Dus de komende weken wordt jullie overspoelt met allemaal artikels. Ook ben ik een hoop leuke dingen vanplan met mijn blog qua lay-out & menu’s, maar ook in artikels/gastblogger/challenges & ook doen we de winactie opnieuw! Want ik hoop dat jullie begrijpen dat ik een winactie niet weg ga doen als er maar 3 deelnemers zijn..?

Ik heb heel veel zin om van alles aan mijn blog te doen & ik hoop dat jullie het ook leuk gaan vinden. Ook hoop ik dat jullie allemaal reacties achter willen laten met jullie mening, zodat ik dat mee kan nemen voor het verbeteren van m’n blog. Als jullie tips hebben is dat heel erg welkom !

Liefs,

Maaike <3.

4 gedachtes over “I failed

  1. Dina zegt:

    Ik kom via via op je blog terecht. Wat erg goed is voor je blog is om dagelijks of in ieder geval in een ‘ritme’ stukjes online te zetten. Ik ben zelf ook niet iedere dag met mijn blog bezig, maar ik schrijf vooruit en zet stukjes dan altijd in de wachtrij. Misschien is dat een tip voor je πŸ™‚ Succes!

    • Maaike zegt:

      Haha leuk πŸ™‚ Ja ik weet het, dat is ook het hele goede; regelmatig iets posten. Maar is inderdaad een goeie tip, ben bezig met voorwerken inderdaad πŸ™‚ thanks!

  2. Mieke zegt:

    Beterschap lieve Maaike ❀
    Op de eerste plek sta jezelf, dan school & dan pas de dingen die je graag doet. En niemand kan het je kwalijk nemen als je wat minder doet omdat je drukker bezig bent met school, onthoudt dat!
    Ik denk dat als je eenmaal je draai gevonden hebt met je blog, het helemaal goed komt! En zo te zien andere ook, want je hebt er weer een aantal volgers bij πŸ˜€ xxx

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

