Challenges 2012 !

Een nieuw jaar, nieuwe challenges. Ik heb nog nooit mee gedaan aan een challenge, maar het leek me wel heel erg leuk! Dus heb ik me gisteren ingeschreven op Challenge Mee . Daar kan je mee doen aan verschillende challenges, maar ook je eigen challenge maken! Ik doe mee aan de filmchallenge, ik moet 150 films kijken!

Sommigen zullen denken wow wat veel & andere o dat gaat wel lukken. Ik heb het laatste, ik ben dol op films, heb thuis veel films en ga vaak naar de bios. En nee het hoeven niet nieuwe films te zijn! Het gaat er alleen maar om dat je er 150 kijkt in één jaar. In de sidebar zie je mijn challengebadge en kun je zien hoe ver ik ben. Op Challenge Mee kun je op mijn profiel zien welke films ik ga kijken & heb gekeken, wanneer en hoe. Hieronder staat ook het eerste overzichtje.

001 – De gelaarsde kat – 4jan. (Bios.)
002 – Dans la vie – 9jan. (Frans, DVD)
003 – The Duchess – (Comp.)
004 – The proposal – (Comp.)
005 – Sherlock Holmes – (Bios.)
006 – Doodslag – (Bios.)
007 – Paranormal Activity 2 – (Comp.)
008 – Paranormal Activity 3 – (Comp.)

Vandaag heb ik op school aan allemaal vrienden gevraagd om zo veel mogelijk films op te noemen die leuk zijn om nog eens te kijken of die er nog aan komen in de bios. Ondertussen heb ik nu een lijst van ongeveer 80 films! Gaat al aardig dus. Tussen al die films die zij hebben opgenoemd ga ik kijken welke mij echt leuk lijken & films er tussen zetten die ik me nog bedenk of toch leuker lijken. Ik wil natuurlijk wel iets leuks kijken ! Ik ga proberen van iedere film een verslagje te maken & zeker van de films die ik in de bios heb gezien, want dat is zeker interressant voor jullie !

Film tips zijn echt van harte welkom! Zal ik het gaan halen of niet? What do you think?

Liefs,

Maaike <3.

11 gedachtes over “Challenges 2012 !

  1. Mieke zegt:

    Wat een leuke challenge! Je hebt eens verteld dat je veel van films houd enzo, dus ik denk dat je dit makkelijk gaat halen!
    Je kan ook leuk allemaal Disney films gaan kijken & er komen ook genoeg leuke films in de bios de komende tijd! SUCCES X

      • deijsprinses zegt:

        Hoh, dit komt in me op: The Island, The Matrix (1,2,3) Lotr (1,2,3), Harry Potters, Troy, de bondfilms, Taken, Sex and the City (1,2) Brides maides, The House Bunny, Couples Retreat, Avatar, Iron Man (1,2), Transformers (1,2), Hard Candy, Loft (Belgische film maar het is een van mijn lievelingsfilm, echt het bekijken waar als je van thriller houdt) SM-rechter (weer Belgisch maar echt goed), Zaak Alzheimer (alweer Belgisch, ouder maar ook bekijken waard), Elizabeth, Pirates of the C, …. Spice Girls the movie 😉
        Heb ik er al een paar die niet op je lijstje stonden?

        • Maaike zegt:

          Wooow that’s a lot! Maar een aantal had ik al; Sex & the city, Avatar & zelfs Loft want die wil ik héél graag nog zien! Maar is dat een Belgische film? Is toch met Jeroen van Koningsbruggen? :S
          Maar een aantal had ik nog niet, so thank youuu! Wauw spice girls the movie, bestaat die ? 🙂 Ik was ook van plan een Barbie film te gaan kijken, hihi.
          Echt heel erg bedankt voor het aanvullen van mijn lijstje !

          • deijsprinses zegt:

            Loft is wel degelijk van Belgische origine maar heel veel landen hebben de filmrechten over gekocht. En terecht! Oh, ja de movie van de SP bestaat hoor. Beetje dwaas maar zo films moeten er ook zijn.
            Ik denk net nog aan: Underworld (1, 2), The Corpse Bride, A Nightmare on Elm Street, Sweeney Todd (wel beetje musical maar toch), Untraceble, The Devil wears Prada, Meet the Parents/Fockers & Little Fockers, Deuce Bigalow Man Gigolo, Bruce Almighty, Shrek, Ice Age,… De kleine zeemeermin! Assepoester! Doornroosje 😉

            • Maaike zegt:

              Ah oke, nou ik ga em zeker kijken, want ik hou wel van thriller 🙂
              En inderdaad er moeten ook van die films bestaan waar je niet bij na hoeft te denken en je lekker kan kijken en lachen !
              Jemig! Wat kan jij er veel bedenken zeg, thanks voor nog meer aanvulling! 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

