Photo’s; vintage

Voor gisteren geen post, stond ook niet op de planning want daar had ik het te druk voor. Voor vandaag wel, maar helaas duurde het fotograferen van de shoplog van december wat langer dan ik dacht.. En omdat ik laat thuis was werden de foto’s alleen maar donkerder en donkerder. En aangezien ik dat niet wil & het ook zonde is van de goeie kwaliteit die ik wel kan geven met mijn camera, heb ik die even uitgesteld tot morgen! Voor nu even een korte improvisatie, omdat ik jullie toch wat wou laten zien. Ik laat jullie foto’s zien met vintage dingen. Ik vind vintage heel leuk, voor zowel kleding als accesoires voor mens & huis. En gelukkig is het ook iets wat nog een tijdje in de mode blijft! Enjoy!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 


Liefs,

Maaike <3.

Een gedachte over “Photo’s; vintage

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

