Catrice; ‘Time to say bye buy!’

Misschien hebben jullie het al gezien in de schappen van Catrice, een aantal producten gaan het assortiment uit. Daar komt in februari dan weer een goeie nieuwe aanvulling voor terug. Heel erg leuk want zo kunnen wij onze stash weer aanvullen met mooie nieuwe lakken. Of je stash aanvullen met de oude lakjes maar voor een veel kleiner prijsje!

 

Je krijgt 50% korting op de producten die uit het assortiment gaan, dat betekend dat de lakken nog maar 1,25 per stuk zijn! Dit staat heel goed aangegeven bij de producten zelf. Maar! Er loopt nu ook een actie van het kruidvat zelf, die geven bij het 2e artikel nog eens 25% korting! Zo wordt het wel heel goedkoop, maar des te leuker voor ons. Maar dan eerst maar eens kijken welke producten er uit de schappen gaan.

Absolute Eye Colour Mono Eyeshadow:

Normal price 2,79 now 1,39

030 – Who Is Kermit?                   040 – In The Army Now

 

 

050 – The Noble Knights                                                      060 – I Love Champagne

 

 

 
100 – Welcome To Miami Peach                                    120 – My Souvenir From Moon

 

 

 
190 – Petrol Keeps Me Running                                    250 – Swimming With Dolphins

 

 

 
300 – Pink Rock Super Star                                   330 – I Think I’ve Green You Before

 

 

 

380 – Carbon Bleu

Absolute Eye Colour Duo Eyeshadow:

 

Normal Price 3,79 now 1,89

Absolute Eye Colour Quattro Eyeshadow:

 

Normal Price 4,49 now 2,25

 

 

 

 Smokey Eyes Set:

 

Normal Price 4,49 now 2,25

 

Liquid Eyeliner:

Normal Price 3,79 now 1,89

 

Mascara:

Normal Price 2,99 / 3,99 now 1,50 / 1,99

 

 Brush:

Normal Price 2,29 now 1,15

 

Moisture & Shine Lip Gloss :

Normal Price 3,79 now 1,89

 Colour & Stay Lip Gloss:

Normal Price 3,70 now 1,89

 Ultimate Shine – Lip Colour:

Normal Price 3,99 now 1,99

Ultimate Colour – Lip Colour:

Normal Price 3,99 now 1,99

Matt Mousse Make-up:

Normal Price 4,99 now 2,49

Infinite Matt Make-up :

Normal Price 6,49 now 3,25

Defining Duo Blush:

Normal Price 3,49 now 1,75

Ultimate Nail Lacquer :

Normal Price 2,49 now 1,25

Ultimate Nudes:

Normal Price 2,49 now 1,25

 

Top Coats:

Normal Price 2,49 now 1,25

 

 

Al deze leuke producten gaan het assortiment uit en voor een klein prijsje (terwijl Catrice al niet duur is). Misschien kun je nu dat ene lakje kopen waar je toen zo erg over hebt staan twijfelen! Ik heb al een aantal dingen kunnen bemachtigen zoals een aantal lakken en mono eye shadows. Ook ben ik erg blij dat ik laatst het blauwe pallette van het quattro pallette heb gekocht, want die gaat er nu dus uit. Welke producten zouden jullie nog heel graag willen hebben? Ik zou wel snel zijn, want voor je het weet is het allemaal al weg, want voor deze prijs kan je zoiets moois niet laten liggen!

Later maak ik een artikel over de nieuwe producten!

Liefs,

Maaike <3.

 

PS; Al deze foto’s komen van de Catrice site & ik heb ze zelf in paint bij elkaar gedaan. Je mag de foto’s gebruiken, maar zeg er dan wel graag een link bij & ook een link hieronder van je post, dan kan ik em bekijken 🙂

16 gedachtes over “Catrice; ‘Time to say bye buy!’

  1. Mieke zegt:

    Ah super chill! Ik had het nog niet gezien, want ik probeer een beetje op m’n geld te letten, hehe. Dat gaat nu dus niet meer lukken.. Er zitten namelijk een aantal nagellakjes en monoshadows tussen die ik erg graag wil; Blues Brothers Vol II, Jade is not my name & Iron Mermaiden en Petrol Keeps Me Running & Welcome To Miami Peach! hebbe hebbe hebbe !
    Leuk artikel & ik kijk uit naar de aanvullende producten 🙂

  2. Lottie zegt:

    Ahh super chill van de nagellakken !! Ik wil er ook nog een aantal hebben, dus ik ga zeker kijken 🙂 echt thanks voor de tip!

    xxxxxxx

    Ps; Je hebt een leuke blog ! 🙂

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

