Shoplog {Catrice & Essence}

Vandeweek schreef ik al een review over de nagellak Be Pool uit de LE Nymphelia collectie van Catrice. Maar ik ging niet alleen naar huis met dit mooie lakje, maar ook nog met 3 andere mooie producten! Maar omdat Be Pool in de LE collectie zat wou ik em snel laten zien. Vandaag laat ik jullie zien wat ik toen nog meer heb gekocht.


Ik kocht dus een blauwe nagellak uit de LE Nymphelia collectie van Catrice met de naam C01 Be Pool. Wil je meer over deze nagellak weten, kijk dan in mijn al eerder geschreven review.


Catrice heeft nu niet alleen een nieuwe LE collectie in het schap staan, maar ook een aantal nieuwe lakken in het vaste assortiment. Maar dan moeten er eerst dingen uit het assortiment, voordat er nieuwe in kunnen. Daarom was er een 50% sale bij Catrice op geselecteerde producten. Toen de sale net begonnen was heb ik maarliefst 7 lakjes gekocht van alle lakjes die er uit gingen, dus die zal ik ook nog wel een keer laten zien, maar in deze shopping bui kocht ik een mono eyeshadow van Catrice voor maar 1euro. Normaal zijn de mono shadows van Catrice 2,79 euro, dus geen 50% maar meer. Dit omdat kruidvat na een tijdje al die ‘sale’ artikelen uit het schap moet halen (omdat het nieuwe er in moet) en dan belanden deze artikelen in een sale bak van 0,50 euro / 1,- euro / 2,- euro. Dus soms is langer wachten nog net wat voordeliger!
Maargoed! Daar kwam ik deze mooie blauwe mono eyeshadow tegen met de naam Petrol Keeps Me Running. Deze kleur heb ik een keer in een look gezien op Beautylab.nl toen vond ik de kleur al heel mooi, maar toch nooit gekocht en nu dus wel ! : )


Toen nam ik nog eens een kijkje tussen alle nieuwe lakken in het rek en daar stonden heel veel mooie en leuke kleuren. Het liefst had ik ze allemaal meegenomen.. Maar dat is niet zo goed voor mijn portomonnee, want ik heb de laatste tijd al veel uitgegeven (gala, verjaardagen, bios, uitgaan etc!). Maar ik wilde er wel eentje meenemen en ik dacht laat ik eens gek doen, ik ga eens voor iets héél anders! En dat is gelukt met dit nieuwe fel groen/gelige 810 ACid/DC.

Ook nam ik nog een kijkje in het schap van Essence, want ook Essence heeft een aantal veranderingen gehad in het assortiment. Ik zag daar een heleboel leuke nieuwe producten, maar op een of andere manier trekt nagellak de meeste aandacht bij mij. In het nagellak assortiment vond ik een heel leuk glitter/flakie lakje. Dit is een witte van de serie special effect topper  met de naam 08 Night in Vegas. Hij oogt wit, maar is natuurlijk doorzichtig! Daardoor kan je em op iedere andere kleur doen die je wilt. Het zijn echt flakies en niet van die 6-hoekige glitters. Als je het flesje in het licht houd heb je een heel mooi regenboog effect!

 

Van het blauwe lakje Be Pool van Catrice heb ik dus al een review geschreven & van de andere producten uit deze shoplog kunnen jullie er binnekort een verwachten!

Naar welk product uit deze shoplog ben jij het meest nieuwsgierig?

 

 

2 gedachtes over “Shoplog {Catrice & Essence}

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

