!! Winactie !!

Al een hele lange tijd geleden hield ik een winactie, maar daar deden zo weinig mensen aan mee, dat ik die niet heb door laten gaan. Heel erg jammer. Maar de spulletjes liggen hier nogsteeds en ik moest ze toch wel weg gaan geven van mezelf. Maar dan nog een moment uitkiezen…
En wat is nou een betere gelegenheid dan mijn eigen VERJAARDAG! Jup, ik ben bijna jarig, in de lente. En dit is niet zomaar een verjaardag want ik wordt 18! Yaaaaaay! Een leeftijd waarin best veel gaat veranderen. Ik heb al een heleboel brieven gekregen van DigiD, banken, bibliotheken etc. omdat je nu overal zelf voor moet tekenen. De leeftijd 18 kan me niet heel veel schelen, maar de verantwoordelijkheden die er bij komen kijken, dat vind ik wel heel leuk. En natuurlijk kijk ik heel erg uit naar mijn Bday zelf, want dat gaat een leuke dag worden !
Mijn verjaardag wil ik dus graag met jullie delen. Ik krijg cadeaus, dus jullie kunnen bij mij een cadeautje winnen. Misschien een beetje raar op je eigen verjaardag een cadeau weg geven, ik vind het alleen maar leuk. (Kan ik mijn verjaardagsvreugde met een van jullie delen, hihi)

Nu zijn jullie natuurlijk heel erg benieuwd wat je dan kan winnen. Dit is de eerste winactie die ik organiseer. Ik heb het zelf gekocht & zal ook zelf de verzendkosten betalen. Het is geen grote winactie met super gave dingen, maar wel hele fijne producten! Maar je moet altijd ergens/klein beginnen! : )
Dit kan je winnen:

Een eyesoufflé van de lijn Ballerina backstage van Essence in de kleur 03 grand-plié in black & een eyeshadow uit de LE collectie Bohemia van Catrice in de kleur C01 My Home Is My Sand Castle.

Bovenstaande foto zijn de producten die de winnaar krijgt. Ik heb deze producten zelf ook en de onderstaande foto’s zijn ook genomen met die producten, omdat ik de te winnen producten verzegeld wou laten met de kruidvat fetish; plakband.

Dit is dus mijn eyesouffle van Essence. Je zou em echt kunnen gebruiken als oogschaduw met een andere mooie kleur (als je dat aandurft) ik gebruik em vooral om een lijtje boven mijn oog te trekken. Ik vind dit wat fijner werken dan gel eyeliner omdat dit een wat drogere substantie is.

Dit is de mono eyeshadow van Catrice. Hele mooie nude kleur, beetje peachy met een kleine shimmer. Deze gebruik ik heel vaak en is heel mooi voor een naturelle look. Ook heel mooi in combinatie met de eyesoufflé van Essence.

Dat kunnen jullie dus winnen op mijn verjaardag! En wat moet je doen om dit te winnen? Niet zo veel eigenlijk, het is maar net hoe graag je dit fijne setje wilt winnen!

~ Laat hieronder een reactie achter dat je mee doet. Met een geldend mail adres (anders kan ik je niet mailen)

~ Volg mij op bloglovin en like deze post.

Voor extra kansen om te winnen:

Volg je mij op twitter en tweet je: RT & volg @maaiketaartje en maak kans op een make-up setje! http://wp.me/1SZgG    (+1 kans)

~ Plaats een link (http://wp.me/1SZgG) van deze post op je blog/site.    (+1 kans)

~ Schrijf een stukje over mijn winactie/blog op jouw blog/site.   (+2 kansen)

Als je de eerste twee doet, doe je mee aan de winactie en maak je 1x kans. Doe je alle andere dingen ook, maak je 5x meer kans op dit leuke setje. (Je naam komt dan 5x voor op het lijstje)

Ik zal de winnaar kiezen via random.org

De winactie loopt ongeveer 2weken & op mijn 18e verjaardag 26 maart 2012 maak ik de winnares bekend!

Heel veel succes!

Liefs,

Maaike ❤

13 gedachtes over “!! Winactie !!

  1. Mieke zegt:

    Zo jammer dat er toen zo weinig mensen meedede 😦 hopen dat er nu meer meedoen!
    Ik doe iniedergeval wel mee ! 😀
    – hier is mijn reactie
    – ik volg je al heel lang en heb geliked
    – heb getweet @mieksterr

    En oehlalaaaa, 18 jaar ! 😉

    • Maaike zegt:

      Super goed, heel leuk dat je er een stukje over hebt geschreven!
      je hebt alleen het klinkje verkeerd geschreven, ik heb een wordpress.com blog ^^
      & bedankt! 😀

Lief dat je een reactie achter wilt laten!

